ТРАЙНА//// Предложете ценно и образователно съдържание на своята бранд аудитория

През последните няколко години маркетингът на съдържанието се превърна както в модна дума, така и в истинска стратегия за брандовете да установят доверие сред своите аудитории. Въпреки това, не всяко съдържание, което марката споделя, има същото въздействие.
Части от съдържание, които правят разликата и наистина повишават доверието в марката, предоставят стойност и знания на аудиторията. Тези части запазват стойността си след първоначалното им публикуване. Те се превръщат в ресурси, от които публиката ще черпи за години напред. В тази статия обясняваме как вашият бизнес може да използва маркетинг чрез съдържание, за да създаде доверие.
Силата на доверието в маркетинга на съдържанието
В днешния цифров медиен и маркетингов пейзаж публиката е залята от съобщения от различни източници. Големият им брой може да затрудни разграничаването между надеждни източници и други. Установяването на доверие в индустрията на дадена марка и сред нейната публика може да подобри възприемането на марката, да повиши доверието на публиката и да се превърне в крайъгълен камък на дългосрочния успех в маркетинга на съдържанието.
Изграждането на маркетингова стратегия за съдържание с голямо въздействие започва с разбиране на нуждите и болезнените точки на вашата аудитория. Проучването на характеристиките на вашата аудитория отвъд основните демографски данни и развитието на личността на клиента помага в този процес.
Ценно и образователно съдържание
Попитайте какво може да предложи вашата марка на публиката, което никой друг не може. Отговорът на този въпрос ще помогне на екипа на марката да определи какво представлява ценно и образователно съдържание. Този тип съдържание решава проблемите на публиката.
Ценното и образователно съдържание може да приеме различни форми. Блоговете и статиите работят добре за някои марки и техните аудитории, докато сложните теми често са по-добре обяснени чрез инфографики или видеоклипове. Подкастите и уебинарите също могат да бъдат ефективни за изграждане на доверие сред публиката.
Естествено, това, което представлява този тип съдържание, ще варира значително между марките. Въпреки това има няколко най-добри практики, които са общи за много страхотни произведения:
1. Изградено е на базата на задълбочени изследвания
Изключителното съдържание изисква задълбочено проучване. Освен разбирането на тяхната марка и продуктите и услугите, които бизнесът предлага, търговците на съдържание може да се наложи да се възползват от независими външни източници, включително прозрения, управлявани от данни, експертни мнения и общи тенденции в индустрията. Разработването на качествено съдържание отнема време, но ще донесе дивиденти в бъдеще.
2. Допълнено е с приложими и практични съвети
Съдържанието с висока стойност не би било пълно без полезни съвети. Съдържанието, към което публиката ще се връща многократно, трябва да бъде практично и приложимо. Също така трябва да е подходящ за аудиторията и да предлага решения, които читателите могат да внедрят незабавно.
Това може да са примери за съдържание, създадено от други марки, или казуси от марки, които са използвали успешно маркетинга на съдържанието, за да изградят бизнеса, който представляват.
Платформата за сътрудничество Intuit е една от тези марки. Компанията е насочена към предприемачите и ги моли да решават продуктови предизвикателства. Победителите получават пари в брой. Стратегията за маркетинг на съдържанието на Intuit поддържа ангажираността на публиката, както и насърчава иновациите.
3. Помогнете за установяване на мисловно лидерство
Образователно съдържание, което предлага стойност на своята аудитория, може да помогне на марките да установят мисловно лидерство в своята ниша. Тъй като публиката продължава редовно да се възползва от съдържанието на марката, авторите на съдържание стават търсени. В много случаи те могат да разширят обхвата си чрез ангажименти като публични презентации и възможности за изказване.
4. Включете социално доказателство
Ако клиенти вече са прегледали вашата марка, струва си да включите това доказателство във вашия маркетинг със съдържание. Социалното доказателство, особено от независими източници, укрепва маркетинговите съобщения за съдържанието на вашата марка и повишава доверието в нея.
5. Публикувайте последователно и често
Публиката цени съдържанието, което получава последователно и често. Какво означава това по отношение на дни, седмици или месеци може да варира от марка до марка. Най-важното е вашата марка да спазва обещанията си към потенциални клиенти и други аудитории.
Разширяване на вашето съдържание, като същевременно измервате успеха и повтаряте
Висококачественото съдържание издържа изпитанието на времето. Поради тази причина те заслужават насърчаване и разширяване. Ако вашата марка публикува дълги блогове или провежда уебинари, помислете дали да не използвате по-кратки версии или фрагменти като част от съдържанието на социалните медии. Това ви позволява да привлечете трафик към оригиналната публикация в блога и да създадете интерес у другите.
Въпреки най-подробното стратегическо планиране и разработване на съдържание, маркетингът на съдържанието може да не винаги работи. Ето защо е важно да измервате ефективността на всяко парче и да разберете кои парчета се свързват най-добре с вашата аудитория.
Измервайте импресиите, реализациите и ангажираността, за да разберете какво работи най-добре и коригирайте стратегията си, за да увеличите максимално тези възможности.
Маркетингът на съдържание има най-голямо въздействие, когато предлага ценни и образователни прозрения на своите аудитории. Прекарването на време за разработване и проучване на страхотно съдържание първоначално ще отнеме повече време, но ще изгради доверие в марката и ще доведе до по-голяма дългосрочна възвръщаемост.
Източник: Джесика Уонг, основател и главен изпълнителен директор на Valux Digital и uPro Digital, за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.