Reebok стартира кампанията #thegymiseverywhere за българските си фенове

 Reebok стартира кампанията #thegymiseverywhere за българските си фенове

Спортът може да се практикува винаги и навсякъде, фитнесът не е само зала с уреди, казват от водещия световен бранд за спортно облекло и обувки Reebok. От днес, деня, в който бе отворен и първият официален магазин на марката у нас в Мол Сердика в София, стартира и специална кампания за почитателите на активния начин на живот -  #thegymiseverywhere, която мотивира хората да спортуват винаги и навсякъде.

Участието в #thegymiseverywhere е лесно като игра и в него може да се включи всеки, като качи своя снимка от мястото, където тренира в Instagram с #thegymiseverywhere. Двама от всички участници, избрани с томбола, ще спечелят по чифт маратонки от най-новата колекция на марката Reebok ZPump Fusion , а други трима ще спечелят персонална тренировка с професионалния ММА боец  Деян Топалски в една от най-модерните спортни зали в България.

Reebok ZPump Fusion е подобрена версия на вече познатата Reebok Pump технология, създадена през 1989 г.

26 години по-късно, брандът представя напълно усъвършенстваната спортна обувка, създадена специално за тренировка и бягане. Това са обувки, които се нагаждат към спортиста, изработени така че да се изпълват с въздух и да се адаптират към крака за максимални резултати.

Reebok ZPump Fusion е комбинация от три добре познати технологии: Pump технология, която изпълва с въздух обувката, така че кракът да се фиксира и да се чувства удобно, докато тренира; Fusion обвивка, която обгръща крака и свързва останалите компоненти на обувката, за да осигури комфорт при бягане и тренировка; и ZRATED – вдъхновени от високоефективните гуми със Z шарка на протектора за изключителен контрол на движението.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ