Обърнете сценария

Обърнете сценария

Обърнете сценария

Не е приятно, но е факт - хората губят интерес в разговорите, в които ги занимавате само със себе си. Така е и със съдържанието, което създавате за аудитория или клиенти. И все пак естествената тенденция е да създавате съдържание, което се съсредоточава около нещо, което сте направили, постигнали или правите в момента. Но всички останали мислят за себе си, за нуждите си, какво искат или как се чувстват, а вие не сте толкова важни. Ето защо е нужно да обърнете сценария и да се погрижете за вашия читател. 

Най-лесният начин да създадете съдържание, с което хората постоянно се ангажират и силно се интересуват, е да го направите ориентирано около читателя. Въпросът, който стои на първо място в ума ви, трябва да бъде: Как мога да помогна на живота на читателя да бъде по-лесен, да споделя емоциите им или да изпълня това, от което имат нужда или искат? 

Трите изключително ефективни начина за създаване на съдържание са следните:

  • Отговорете на най-належащите им въпроси с уникални прозрения.
  • Създавайте съдържание, което подкрепя техните аргументи, гледни точки и маркетингови стратегии.
  • Решете проблема им, без да искате нищо.

Google е най-често посещаваният уебсайт на планетата, защото прави едно нещо добре: помага на хората да намерят отговори на въпросите си. Когато някой има въпрос, той активно търси нещо, което го интересува. Създавайки съдържание, което отговаря на тези въпроси, вие създавате нещо много интересно за тях по подразбиране. Направете го, като същевременно предоставяте уникални прозрения, които други не са споделяли преди вас, и ще си създадете фенове.

Стратегията за създаване на съдържание, която харесвам най-много, е създаването на съдържание, което подкрепя аргументите и гледните точки на моите читатели, особено ако го използват за маркетинг и продажба на своите неща. Писането на статии, които помагат на другите да продават, води до това те да споделят вашата публикация, да ви цитират (придавайки ви експертен авторитет) и да го правят с ентусиазъм, докато надграждат върху него.

Това означава повече споделяне, повече излагане, както и да бъдете възприемани като истински лидер на мисълта, защото активно ви цитират. Това показване означава повече последователи за вас и в крайна сметка повече продажби за вас. Плюс това, че някой друг ги е насочил във вашата посока, веднага започвате да се ползвате с по-голямо доверие.

И накрая, просто решете проблема на някой друг. Решението на проблема може да бъде предоставяне на информация, ръководство, инструменти или действителна работа. Например, предоставяне на прозрения и експертиза на журналисти без каквото и да е очакване за споменаване или връзка.

Разрешаването на голям проблем, който е сравнително незначителна работа за вас, създава нещо повече от доверие. Тогава човекът, на когото сте помогнали, обикновено е толкова щастлив от това, че се заема с тежката работа да ви препоръча и популяризира колкото е възможно повече - без дори да се налага да го молите. 

Източник: Франк Вазетер за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ