Starbucks току-що обяви най-горещата си идея
На 15 април Starbucks обяви колекция от нови напитки за пролетта. Това само по себе си не е толкова интересно - Starbucks непрекъснато изпробва нови идеи и добавя нови вкусове към менюто си. Преди няколко седмици добави нови студени напитки с лавандула, например. Миналата година Starbucks добави напитки, които съдържат зехтин.
Сега компанията обяви четири нови напитки, всяка с необичайна съставка: чили на прах. По-конкретно, компанията представи три нови вкуса на лимонада: пикантен драконов плод, пикантен ананас и пикантна ягода – както и нов пикантен крем студена пяна. Пикантните напитки вече са налични във всички магазини в САЩ за ограничен период от време тази пролет.
Според Starbucks, напитките са „вдъхновени от „пикантната“ тенденция, която комбинира сладки и пикантни вкусове по всевъзможни креативни начини. Новите пикантни лимонади Refreshers обединяват сладостта на Starbucks Refreshers Beverage, вкуса на лимонадата и топлината на Starbucks Spicy Chili Powder Blend, за да създадет вкусна освежаваща глътка без абсолютно никакво охлаждане".
Starbucks отдавна не е магазин "само за кафе". Много от най-популярните му напитки на този етап не са кафе напитки. Например, Starbucks продава много повече студени напитки, отколкото топли, много от които не съдържат еспресо. Тези елементи от менюто често са по-добри за Starbucks, тъй като обикновено са по-скъпи напитки с по-висок марж.
По-важното е, че има смисъл, че Starbucks иска да привлече повече клиенти. Това означава да опитате различни вкусове и идеи. Като всяка компания, Starbucks търси начини да расте, а това означава да накара повече хора да посещават магазините й по-често. Ето защо компанията предлага нови идеи и опитва нови неща.
Това е урокът тук. Starbucks разбра, че може да добави продукти, които привличат нови клиенти, без да отблъсква кафе феновете си.
Източник: Джейсън Атън за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.