Toyota шокира с транссексуален модел в реклама

Японската марка автомобили Toyota предизвика истинска интернет сензация с шокираща своя реклама, в центъра на която стои транссексуалният модел Став Страшко. Младият мъж изглежда в първите кадри на видеото като несъмнено красиво и нежно момиче, докато изненадващо за зрителя става ясно какъв всъщност е. Той е 20-годишен израелски модел, нает от компанията, за да рекламира новата Toyota Auris. Роден е в Украйна, но израства в Тел Авив.

Мотото на рекламата с него е „Не на мода. Не ежедневно. Не за всеки”, както и да се тълкува това.

Кампанията с него предизвика ефект. Тя бе отразена в повечето специализирани сайтове за маркетинг и рекламни новини от Русия, Америка, Европа и азиатския регион. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Времето: Жълт код за обилни валежи в 7 области
158-годишна британска компания фалира заради слаба парола и тежък удар от хакери
След Франция и Великобритания: Канада планира да признае Палестина за държава през септември
На днешната дата, 31 юли. Богородични Заговезни
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Microsoft се присъедини към Nvidia в клуба на компаниите с пазарна капитализация от над 4 трлн. долара
Зам.-кметът по финансите и здревеопазването на София подава оставка
Управлението на домове за възрастни хора без лиценз вече ще е престъпление