Trivago обновява марката и разказва промяната на 10 езика

Trivago обновява марката и разказва промяната на 10 езика

Сайтът за търсене на хотели Trivago стартира обновяване на марката и съпътстваща рекламна кампания, за да се открои в категория, в която конкуренцията се засилва на фона на възстановяването след пандемията, предава Marketing Dive

Компанията привлече агенция DesignStudio за основната промяна, поставяйки акцент върху нейните възможности за метатърсене и комуникирането на непринудено, оптимистично поведение. Тези качества са въплътени в ярко оцветено „t“ лого и слоган „Search Savvy. Feel Super”. 

Нова гама от телевизионни реклами включва нов талисман на Trivago Guy и използва изкуствен интелект (AI), за да персонализира локализирани съобщения на 10 различни езика. От ръководството на компанията посочват, че Trivago ще продължи да използва AI за творческо производство, за да се опита да остане на върха на туристическия маркетинг.

Trivago, която е мажоритарна собственост на Expedia Group, започва освежаването си, надграждайки тенденция, при която компаниите в редица категории обновяват своята идентичност, за да усетят вкусовете на потребителите след пандемията. Пътуването се нареди сред най-големите бенефициенти от разхлабените ограничения на COVID-19, което доведе до вълна от амбициозни маркетингови усилия, докато компаниите се опитват да се откроят пред потребителите, изправени пред изобилие от възможности за планиране и резервиране на ваканция.

Trivago се стреми да направи по-силно впечатление в тази среда чрез преработени визуални активи, които носят по-силен цвят и усещане за оптимизъм, заедно с реклами, които прилагат автоматизирана технология за реализиране на по-локализирани съобщения и подобряване на производствената ефективност. Новото лого съчетава отметка (представляваща „разбиране в търсенето“) и усмивка („чувствам се супер“), за да образува малка буква „t“, представляваща Trivago. Студио Feixen подпомогна създаването на персонализирания шрифт, наречен Savvy Grotesk, по материали за пресата.

„Това не е просто естетическо надграждане. Това е нашият начин да се откроим на конкурентния туристически пазар, като се уверим, че пресичаме шума“, каза в изявление Жасмин Ез, главен маркетинг директор на Trivago.

Други визуални активи включват ръчно рисувани илюстрации, направени с Niceshit, и персонаж на закачалка на врата на име Ханк, плод на въображението на DesignStudio, който насочва потребителите в платформата за търсене на хотели.

Що се отнася до рекламата, Trivago назначи нов актьор, който да изпълнява ролята на Trivago Guy - роля, изпълнявана преди това от Тим Уилямс. Телевизионната кампания, представяща отново обикновения талисман, използва AI, за да дублира гласа му, за да пасне на различни пазари - подход, който подобрява персонализирането и „значително“ намалява времето и разходите за производство, според съобщението на компанията.

„Това е само началото на нашето пътуване в овладяването на AI за творческо производство. Нашите кампании, управлявани от AI, са доказателство за нашия ангажимент да водим постоянно с авангардни технологии във всички аспекти на нашата организация“, каза в изявление Йоханес Томас, главен изпълнителен директор на Trivago. 

Телевизионният тласък на Trivago се разпространява в региони като Канада, Дания и САЩ. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ