Trivago обновява марката и разказва промяната на 10 езика

Сайтът за търсене на хотели Trivago стартира обновяване на марката и съпътстваща рекламна кампания, за да се открои в категория, в която конкуренцията се засилва на фона на възстановяването след пандемията, предава Marketing Dive.
Компанията привлече агенция DesignStudio за основната промяна, поставяйки акцент върху нейните възможности за метатърсене и комуникирането на непринудено, оптимистично поведение. Тези качества са въплътени в ярко оцветено „t“ лого и слоган „Search Savvy. Feel Super”.
Нова гама от телевизионни реклами включва нов талисман на Trivago Guy и използва изкуствен интелект (AI), за да персонализира локализирани съобщения на 10 различни езика. От ръководството на компанията посочват, че Trivago ще продължи да използва AI за творческо производство, за да се опита да остане на върха на туристическия маркетинг.
Trivago, която е мажоритарна собственост на Expedia Group, започва освежаването си, надграждайки тенденция, при която компаниите в редица категории обновяват своята идентичност, за да усетят вкусовете на потребителите след пандемията. Пътуването се нареди сред най-големите бенефициенти от разхлабените ограничения на COVID-19, което доведе до вълна от амбициозни маркетингови усилия, докато компаниите се опитват да се откроят пред потребителите, изправени пред изобилие от възможности за планиране и резервиране на ваканция.
Trivago се стреми да направи по-силно впечатление в тази среда чрез преработени визуални активи, които носят по-силен цвят и усещане за оптимизъм, заедно с реклами, които прилагат автоматизирана технология за реализиране на по-локализирани съобщения и подобряване на производствената ефективност. Новото лого съчетава отметка (представляваща „разбиране в търсенето“) и усмивка („чувствам се супер“), за да образува малка буква „t“, представляваща Trivago. Студио Feixen подпомогна създаването на персонализирания шрифт, наречен Savvy Grotesk, по материали за пресата.
„Това не е просто естетическо надграждане. Това е нашият начин да се откроим на конкурентния туристически пазар, като се уверим, че пресичаме шума“, каза в изявление Жасмин Ез, главен маркетинг директор на Trivago.
Други визуални активи включват ръчно рисувани илюстрации, направени с Niceshit, и персонаж на закачалка на врата на име Ханк, плод на въображението на DesignStudio, който насочва потребителите в платформата за търсене на хотели.
Що се отнася до рекламата, Trivago назначи нов актьор, който да изпълнява ролята на Trivago Guy - роля, изпълнявана преди това от Тим Уилямс. Телевизионната кампания, представяща отново обикновения талисман, използва AI, за да дублира гласа му, за да пасне на различни пазари - подход, който подобрява персонализирането и „значително“ намалява времето и разходите за производство, според съобщението на компанията.
„Това е само началото на нашето пътуване в овладяването на AI за творческо производство. Нашите кампании, управлявани от AI, са доказателство за нашия ангажимент да водим постоянно с авангардни технологии във всички аспекти на нашата организация“, каза в изявление Йоханес Томас, главен изпълнителен директор на Trivago.
Телевизионният тласък на Trivago се разпространява в региони като Канада, Дания и САЩ.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |От днес терминалът в Александруполис работи на 75% от капацитета си
Енергетика |Компанията на Уорън Бъфет купува за 10 млрд. долара нефтения бизнес на Occidental Petroleum
Компании |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.