Вашият празничен списък за имейл маркетинг

Вашият празничен списък за имейл маркетинг

Вашият празничен списък за имейл маркетинг

Провеждането на успешна празнична кампания изисква голямо внимание към детайлите, включително стратегия на вашия маркетингов подход за изпълнението му на различни платформи. Независимо дали вече сте започнали или просто обмисляте това сега, ето няколко стъпки, които трябва да вземете предвид, докато се стремите да увеличите видимостта и ангажираността си. 

Подготовка

Предварителното правилно планиране предотвратява лошото представяне, нали? Ако още не сте го направили, първо се уверете, че сте изпълнили тези начални стъпки.

  • Комуникирайте: Свържете се с всички важни за мисията партньори в технологичния сектор, за да се уверите, че всички сметки са платени през празничния период, и съобщете очаквания обем, честота и пикове в употребата, така че да са готови да ви подкрепят, когато дойде времето.
  • Организирайте: Почистете списъците си с абонати, за да подобрите степента на доставка и да гарантирате, че правилните клиенти ще видят вашето съобщение. Дори и най-прецизните имейл маркетингови кампании могат да бъдат прекъснати от проблеми с доставката. Така че не забравяйте да премахнете неангажираните си контакти или тези, които имат нисък резултат за контакт.
  • Взаимодействайте: Дайте на клиентите причина да се ангажират с вашата марка и ясен обмен на стойност, за да искат да предоставят данни от първа и нулева страна, както и да се включат в маркетингови кампании, с въпросници, анкети, викторини, състезания и социални истории, които включват механика за възнаграждение.
  • Повторно ангажиране: Много по-евтино е да задържите или повторно да ангажирате съществуващи клиенти, отколкото да придобиете нови. Така че полагайте усилия да спечелите обратно по-малко ангажираните клиенти с персонализирани въпроси, сделки и оферти.
  • Преглед: Разгледайте миналогодишното празнично представяне, за да анализирате какво е проработило и какво не, за да идентифицирате силните области и тези, които се нуждаят от подобрение.
  • Свързване: Време е да се насочите към тези празнични купувачи. Увеличете усилията си за имейл маркетинг сега, за да увеличите максимално печалбите си този сезон.

Планиране

Всяка кампания, която включва повече от просто изпращане на едно съобщение до цялата ви база данни, се нуждае от план, който взема предвид факта, че клиентите непрекъснато се развиват. Научаването за тях и поддържането на взаимоотношения е основна функция на една успешна маркетингова кампания за взаимоотношения.

  • Данни: Идентифицирайте критичните данни, от които се нуждаят вашите кампании, като нива на инвентара, обратно броене на оферти, дати на изтичане и т.н., и се уверете, че вашият набор от технологии е интегриран с тази информация, за да се актуализира в реално време.
  • Профил: Използвайте данните от нулева страна, които сте събрали, за да създадете прогресивни профили на вашите клиенти, които отчитат техните интереси, предпочитания, мотивация и желания.
  • Отстъпка: Клиентите очакват празнични отстъпки, така че не забравяйте да им дадете такива. Просто го направете стратегически, спестявайки по-големи отстъпки за по-малко ангажирани клиенти и не прекалявайки с отстъпките за ангажираните клиенти, които не се нуждаят от големи спестявания, за да направят покупка. Ранен/ексклузивен достъп, награди, награди за лоялност и съдържание също са валидни двигатели за обмен на стойност.
  • Загряване: Подгответе своя доставчик на интернет услуги за увеличения обем имейли, който ще дойде с по-малки партиди, преди да увеличите обема. Доставчиците на интернет услуги очакват последователност, така че внезапен скок в имейл активността може да доведе до етикет за спам.
  • Оптимизиране: Уверете се, че вашият уебсайт е готов за входящ трафик. Това важи и за мобилни устройства. Тествайте и оптимизирайте имейл шаблони и теми за по-голяма ангажираност и по-високи нива на отваряне.

Изпълнение

Черен петък и Кибер понеделник обикновено са най-големите събития за обем на имейли и SMS за годината, което води до скок в транзакциите – но само когато се направи правилно. 

  • График: Определете най-доброто време за изпращане на вашите кампании и не забравяйте, че една четвърт от потребителите съобщават за разочарование, когато марките изпращат съобщения в грешното време на деня.
  • Персонализиране: Отидете отвъд собствените имена в редовете за теми и използвайте данните от нулева страна, които сте събрали, за да предложите продукти, към които клиентите са изразили интерес, които отговарят на техния деклариран бюджет и използвайте ключови думи, за които знаете, че ще предизвикат отговор.
  • Мобилно съдържание: Светът е мобилен, така че използвайте както съобщенията в приложението, така и текста/SMS като отделни канали, вместо просто да отразявате същото съдържание като вашите имейли. Това включва чувствителни към времето напомняния, както и сегментирани отстъпки.
  • Ангажиране: Стимулирайте повече ангажираност с промоции, които насърчават ранното празнично пазаруване, ексклузивни оферти и отстъпки. Уверете се, че клиентите са обгрижени с подобрена поддръжка на клиенти.

Оценка и отговор

Има още какво да направите, за да сте сигурни, че клиентите, които печелите/обслужвате по време на празниците, ще останат лоялни и доволни през новата година, както и да се възползвате от купувачите в последния момент.

  • Подпомагайте: Уверете се, че клиентите са запознати с всякакви разпродажби или дати за доставка и бъдете готови да помогнете с допълнителни опции за закупуване и доставка.
  • Анализирайте: Оценявайте, възпроизвеждайте и подобрявайте тактиките, които са работили по време на Черен петък/Кибер понеделник, и ги използвайте, за да се възползвате от усилията за късно пазаруване.
  • Вдъхновявайте: Насърчавайте клиентите да правят покупки в последния момент с вълнуващи оферти и усещане за неотложност, като сделки за обратно броене.
  • Оценявайте: Не забравяйте да благодарите на клиентите, че са избрали да пазаруват от вас. Имейлите с изрази на благодарност в редовете за тема получават по-високи честоти на отваряне и кликване в сравнение с показателите за индустрията.

Изглежда всяка година сезонът на празничните промоции започва все по-рано. Но никога не е твърде рано да започнете да мислите и разработвате маркетингови стратегии, техники и технологии, които ще стимулират приходите и ангажираността на клиентите за най-натоварения пазарен период от годината.

Микелена Хаул, главен оперативен директор на Marigold, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                       

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ