Експертни писатели

Експертни писатели

Изключително важно е да поддържате определено ниво на експертиза във всичко, което правите, а що се отнася до маркетинга и бизнеса, трябва да притежавате огромен експертен опит и опит във вашата област, за да имате шанс дори пред конкурентите. Тази статия е ръководство за един такъв аспект в бизнеса — писането на блогове и как е изключително важно винаги да има експерт, който работи по проекта. Същността на блога е много важна за една компания, тъй като е разказът за продукта и служи като доказателство за качеството и надеждността на марката.

Публикациите в блогове са един от основните елементи в домейна за писане на съдържание и всяка компания, обслужваща B2C пазара, пуска публикации в блогове на своя уебсайт в един или друг момент. Статиите понякога служат като информационно ръководство и като средство, чрез което могат да се насочат към много по-персонализирано и ефективно изживяване при покупка. Като се има предвид, че клиентите, които четат блога, вече са установили връзка с продукта, от съществено значение е същото да се поддържа чрез езика, фразите и съдържанието в блога.

Благодарение на този елемент се оказа, че напоследък компаниите наемат услуги за писане на блогове от трети страни, за да изработят и рамкират блогове за своя уебсайт. Те са започнали да ценят потребителското изживяване, тъй като то помага за поддържане на лоялността към марката, която е създадена чрез успешните стратегии за SEO.

В този контекст има различни причини, които пораждат въпроса "Защо една компания трябва да възложи писането на блогове?" Тази статия има за цел да даде отговор на това. Въпреки това, преди да започнем, трябва да обърнем внимание на факта, че самото писане е изкуство и изисква изключителна прецизност и сръчност, тъй като е средството, чрез което се улавя публиката. Ето какви са четирите предимства на аутсорсинга за писане на блогове. 

Експертни писатели

Блогът съдържа основна информация за продукта на услугата, която компанията предоставя, независимо дали става дума за описанието на техните продукти, употребата и тяхната полезност, процесът, в който е направен продукта, неговите основни компоненти или основния проблем, който този продукт решава. Сега, за да отговорим на тези точки, написаното съдържание трябва да бъде първокласно и без грешки във фразеологията и граматиката. Ето защо аутсорсването на автори от различни агенции е от съществено значение в някои случаи. След това предпоставките се управляват от този екип от опитни писатели, които допринасят за персонализираното и обслужено от индустрията съдържание. 

Намалява бизнес разходите

Аутсорсингът намалява фиксираните разходи за наличието на вътрешен екип за писане и услуги, тъй като аутсорсингът на писатели струва много по-малко. Наемайки писател на пълен работен ден, компанията ще трябва да осигури фиксирано възнаграждение всеки месец и да отдели офис пространство за работа на екипа. От друга страна, наличието на изнесен екип не само облекчава еднократната цена за обслужване, но също така включва по-малко отговорности за компанията.

Множество умения на разположение

Въпреки че наличието на публикации в блог е основна грижа на работодателя, важно е да се подчертае, че един външен изпълнител има множество умения, които могат да бъдат на разположение. Това не са само публикации в блогове, но и дизайн на съдържание, анимация, куриране на съдържание, изследвания и SEO оптимизация. Всичко това идва в пакета на външния изпълнител и всяко от тях може да се окаже изключително важно за работодателя.

Повишава гъвкавостта

Аутсорсингът винаги може да бъде изключително гъвкав вариант за бизнеса, тъй като клиентът може да използва услугите на външен автор или агенция, само когато има нужда от тях. 

Тези точки успешно установяват същността на аутсорсинг автори на блогове. Те ще внесат в блоговете стил на разказване, който ще поддържа ангажираността на читателя или потребителя. Освен това професионалният писател винаги има усещането какво и как да пише, за да се запази ангажиращият елемент. Те вплитат далеч по-завладяващо изживяване чрез думите, които може да изглеждат прости, но всъщност представляват сложна съвкупност от думи, внимателно структурирани, за да гарантират, че лоялността към марката и доверието към нея никога няма да се нарушат.

Блоговете се оказаха важно средство за комуникация между бизнеса и неговите клиенти, като помагат за поддържането на тези здрави взаимоотношения и бизнесът трябва да се увери, че линиите на комуникация са без грешки.

Има няколко недостатъка на тази практика на аутсорсинг на услуги за писане на блогове, като поверителност, качество и риск от причиняване на пречки за гладкото функциониране на компанията. Ето защо трябва да направите задълбочено проучване на изпълнителя, преди да наемете услугите му.

Източник: Бхавик Сархеди, главен изпълнителен директор и основател на агенцията за писане на съдържание Write Right, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ