Първото впечатление - най-силният коз, за който трябва да се погрижите

Първото впечатление - най-силният коз, за който трябва да се погрижите

Първото впечатление - най-силният коз, за който трябва да се погрижите

Съдържание, харесвания, споделяния — онлайн присъствието включва много повече от SEO. Но защо толкова много предприемачи се провалят по отношение на съдържанието за своя бизнес? Отговорът е ясен - те не са фотограф или видеооператор. Но това е предприемачество!

Ето няколко причини да потърсите добри отношения с професионалисти в своята област за вашия разрастващ се бизнес – и как да накарате тези взаимоотношения да се развиват.

Първото впечатление винаги е имало значение. Хората отдават голямо значение на първото впечатление. Със скоростта на интернет идва и стойността на първото бизнес впечатление. Имате по-малко от секунда, за да задържите нечие внимание. Толкова за отношението "това ще свърши работа" за кадриране на перфектния кадър и композиране на вашата видеореклама. Когато имате толкова малко време да осъществите връзка или да накарате нещата да работят — първите няколко кадъра имат голямо значение.

Свежото и подходящо съдържание привлича внимание дори и там, където не търсите. Но нека бъдем честни, създаването на съдържание е трудно. Ако сте по-креативни и далновидни, като повечето предприемачи, вероятно няма да искате да се съсредоточите върху дребните детайли на правилното осветление или постпродукцията. Така че, нека някой друг да го направи. Имате две неща, които можете да използвате, за да направите добро съдържание: време и пари. И ако можете да отделите стотиците часове, които са необходими, за да научите създаването на съдържание, поздравления, спестили сте си няколко хиляди долара. Ако имате няколко хиляди долара и искате да започнете веднага и знаете, че можете да спечелите десетки хиляди долари във вашето пространство с времето, което иначе бихте похарчили за създаване на учебно съдържание - тогава наемането на професионалист е категоричният победител.

Ако имате редовни сесии за създаване на съдържание или други производствени проекти, можете да правите съобщения и разкрития, които ще бъдат перлата в короната на вашето онлайн присъствие за години напред.

Наистина можете да извлечете много информация в кратка, добре произведена лента в Instagram. Не говоря за проекти за видео продукция на стойност $10 000. Пазарувайте местния си инвентар от фотографи или видеооператори. Ще бъдете изумени от качеството на една връзка, която можете да изградите и която ще ви накара да публикувате качествено съдържание.

Колкото по-нишова е вашата аудитория, толкова по-вероятно е тя да види вашите реклами и допирни точки достатъчно често, за да ви забележи. Искате да привлечете професионалисти, които могат да подхранват снимките и сесиите със свежи, нови и модерни идеи, които знаят как да реализират.

За щастие имате избор. Можете да намерите фотограф, видеооператор или студио, което ще отговаря на вашия стил и бюджет. Можете сами да разузнавате местоположения. Може дори да дойдете на масата с примери какво харесвате и какво не. Търсене ще ви насочи към връзката с подходящия човек, който да ви напътства в правилната посока. 

Източник: Шон Бойл за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                       

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ