Това, което ще издържи изпитанието на времето

Това, което ще издържи изпитанието на времето

Има тенденции в дигиталния маркетинг, които идват и си отиват. В даден момент най-голямата ви платформа за социални медии може вече да не съществува – помните ли MySpace и Vine? Това, което ще издържи изпитанието на времето, е имейлът. Бизнесът използва имейл за комуникация с клиенти и това не е нещо, което ще се промени през следващите години, пише Питър Рослър в статия за Inc. 

За разлика от други маркетингови канали, имейл маркетингът ви позволява постоянно да поддържате връзка с клиентите си. Без значение дали това е просто "Благодаря, че се абонирате" или имейл за добре дошли, тази форма на комуникация, според автора на статията, е един от най-ефективните и лесни начини да уведомите клиентите си, че ги цените. 

Повечето клиенти обичат, когато фирмите ги третират като личности. Трябва да покажете тази стойност с имейлите, които изпращате. Колкото повече стойност предоставите на целевата си аудитория, толкова повече те ще искат да чуят от вас. Когато стигнете до тази точка, за тях е много по-лесно да се ангажират с вашия CTA (призив за действие). Ето някои от другите предимства, предлагани от имейл маркетинга за вашия бизнес. 

Персонализирано и насочено съдържание 

С имейл маркетинга можете да сегментирате клиентите в различни списъци въз основа на това, което им харесва и техните предпочитания, така че да е възможно да изпращате персонализирано съдържание. От създаването на завладяваща тема до избора на изображения, които резонират с клиентите ви и предоставянето на ценно съдържание, което е от полза за вашата аудитория, имейлът е идеалният начин за увеличаване на ангажираността. 

Можете да коригирате съобщенията си за всяка аудитория, към която се обръщате, така че имейлите, които създавате, винаги да са ангажиращи. Опитайте се да игнорирате привлекателността на "твърдата продажба" твърде рано в процеса. Трябва да изградите доверие, преди да се опитате да им продадете нещо. 

Създайте доверие за вашия бизнес 

Ако имейлът е изпратен от неизвестен подател или ако има неясна тема, или изглежда като спам, повечето клиенти ще го изтрият веднага.

Също така си струва да се спомене, че не всички теми работят за едни и същи клиенти. Например, някои ще реагират на емоджита, докато други не. Важно е да персонализирате имейлите за вашите отделни читатели.

Разумно е да създадете базиран на разрешения списък с имейли, който включва квадратче за отметка на потребителите, които искат да се включат във вашия имейл списък.

С имейл маркетинга има няколко неща, които трябва да имате предвид. Уверете се, че имате предвид информацията по-горе, която ще ви помогне да създадете имейл маркетингови съобщения, които да подпомогнат бизнес резултатите ви. Това ще се изплати в дългосрочен план за вашия бизнес, независимо от размера или индустрията. 

Източник: Питър Рослър за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова    

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ