Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Бот програмите ще струват на дигиталните рекламодатели $7,2 млрд. през 2016 г.
Рекламната измама в интернет чрез бот програми ще струва на марките 7,2 млрд. долара в глобален план през тази година. Това твърди прогноза на Асоциацията на националните рекламодатели в САЩ (ANA) и White Ops. Очакваната сума е по-висока от 6,3 млрд. долара безсмислено платени за онлайн реклама, колкото двете организации предвиждаха за 2015 г.
Изследването, цитирано от Adweek, показва, че издателите с по-високи нива cost-per-thousand (CPM) са били по-засегнати от действието на бот програмите. Тези програми създават милиони милиони рекламни импресии в интернет върху реклами, които реално никой не е кликвал. Присъствието на рекламите се плаща от рекламодателите, които смятат че чрез него достигат до някакви хора. При дисплеей рекламата със CPM за повече от 10 долара е имало 39% по-високо равнище на бот активност в сравнение с по-евтините дигитални реклами, посочва наблюдението на организациите.
"Нивото на криминален, неизвъшван от хората (уеб) трафик, което буквално ограбва инвестициите на рекламодателите за изграждане на марки, е пародия", коментира в изявление Боб Лиодайс, президент и главен изпълнителен директор на ANA. "Освен това то подчертава нуждата цялата маркетингова екосистема да управлява медийните си инвестиции с по-голяма дисциплина и контрол, на фона на покачващо се сложните измамници", допълва той.
49 членове на ANA са участвали в изследването, озаглавено 2015 Bot Baseline. Проучването е обхванало ефективността на над 1300 рекламни кампании от 1 август до септември миналата година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.