Бутилка на „Кока-Кола” се отваря само с друга бутилка (видео)


Агенция Leo Burnett в Колумбия представи последната криейтив идея, с която „Кока-Кола” следва маркетинг линията да припомня, че щастието се случва, когато нещо е споделено. Агенцията създаде нови бутилки кола, чиято капачка се отваря само с помощта на друга капачка от същите бутилки.

Проектът е изпробван сред студенти. Той следва кампанията на „Кока-Кола” от миналата година, в която производителят на безалкохолни напитки и агенция Ogilvy във Франция и в Азиатско-тихоокенския регион представиха кутийка кола, която се разделя на две. За да я сподели човек с приятели. 

Видеото тук разказва за експеримента в Колумбия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?