Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Въпросите, които продават
Дори да предлагат страхотни продукти, много компании не успяват да привлекат вниманието на пазара, защото нямат правилна маркетингова политика. Или пък понеже рекламират, но не както трябва.
В тази връзка Гей Бергстром от сайта Marketing.about предлага на малкия бизнес да си припомни основните въпроси, върху чиито отговори се гради ефективният маркетинг. "Защо не успявате? Може би нямате добър призив за действие в рекламните ви материали. Това се оказва една от най-честите причини за неуспех на маркетинговите инициативи", пише авторът.
"Да си представим, че потенциален клиент разглежда част от вашата интегрирана кампания. Да кажем, той гледа чудесната брошура, която тъкмо сте отпечатали. Започва да чете текста й. Информира се за вашия продукт или услуга. Човекът обаче ще си остане само информиран, без да направи следваща стъпка и решаващата покупка, ако не сте го призовали да действа, като се свърже с вас в посочените магазини или чрез сайта ви", коментира Бергстром.
Звучи ви странно, безсмислено, дори абсурдно в една реклама да не са поставени правилните призиви и координати? Случва се, даже много често.
Щом става дума за маркетинг, най-важната част от кампанията е тази с призива за действие, смята Бергстром. Тя се явява под различна форма - чрез убеждаване, предлагане на мечти, промоции. Всяко маркетинг съобщение трябва да съдържа отговор на всички възможни въпроси, които потребителят би могъл да си зададе.
А именно:
- Какво ми предлагат?
- Как да се свържа с компанията?
- Къде да я намеря по телефона и в мрежата?
- Защо да купя от нея?
- Ще ми спести ли това пари и как?
- Ще направи ли покупката живота ми по-лесен?
- По-добро ли е предложението на фирмата от това на конкурентите й?
- Предлага ли бонус, ако се свържа с нея преди последния ден на промоцията й?
- Ще получа ли отстъпка, ако реагирам веднага?
Върху тези елементи се гради маркетинговият успех на малкия бизнес. Помислете!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.