Глобална ретро реклама за голям юбилей на Coca-Cola

Глобална ретро реклама за голям юбилей на Coca-Cola

Coca-Cola представи нова, „ретро” рекламна кампания по повод 125. годишнината от създаването на марката. Кампанията ще обиколи различните медийни платформи на държавите по света, съобщи marketingmagazine.co.uk. Тя вече се завъртя и в българския ефир.

До 9 май, когато е рожденият ден на марката, в Европа ще бъдат поставени външна реклама и пет специални билбордове, в които се използва 3D технология. Рекламно изображение на гигантска, традиционна бутилка с газираната напитка ще се появи и в някои от най-популярните и посещавани сайтове на Стария континент. На датата 9 май, когато Coca-Cola за първи път започва да се продава в Атланта, Джорджия през 1886 г., служители на компанията ще раздават напитки в Лондон и в други европейски градове.

Днес Coca-Cola Co. е най-голямата компания за безалкохолни напитки в света. Тя продава около 1.7 млрд. бутилки с продуктите си в повече от 200 държави всеки ден.

В изработването на телевизионната реклама по повод годишнината от рождението на бранда има и българска намеса. Рекламата е дело на агенция McCann Erickson Испания, със сътрудничеството на българските специалисти от McCann и McCann Италия, отбеляза BrandRepublic. Тя представлява монтаж на кадрите и образите от различни, легендарни реклами на Coca-Cola от миналия век. Озвучена е от песента “I’d like to teach the world to sing”, която е саундтрак в една от най-популярните и успешни кампании на Coca-Cola от 70-те години на 20 век – тази с изпълнението на хълма (“hilltop campaign”).

Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ