Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Гръцкият фалит повлече рекламни агенции и медии
Затъващият рекламен пазар в Гърция и нарастващите дългове на частните телевизионни канали повличат към фалита и агенциите, коментират авторите в AdAge. Lеo Burnett в Атина например е застрашена от фалит.
Рекламната агенция, която е собственост на Publicis Groupe, се бори да остане в бизнеса и да задържи служителите си на работа. Заради тежката икономическа криза в страната обаче рекламното потребление в страната е спаднало до минимални нива.
Друг проблем, с който конкретно агенция Lеo Burnett Атина се бори е свързан с опасността от фалит на частната гръцка телевизия с регионално разпространение Alter TV. До месец май тя е продавала предварително рекламно телевизионно време на рекламните агенции. Когато се е оказала притисната от дълга си от близо половин милиард долара, телевизията е започнала да събира пари от рекламните агенции с възможно най-големи усилия, за да се измъкне от създалата се проблемна ситуация.
Матиас Емерич, старши вицепрезидент на Publicis Groupe в Париж спешно отпътува за Атина, за да помогне на агенцията да излезе от затруднената ситуация. Той потвърди, че Alter TV има големи дългове и много малки приходи. Освен това съобщи, че тримата главни изпълнителни директори на Lеo Burnett в Гърция са напуснали позициите си в борда на директорите, въпреки че все още работят за компанията. Мнозина се опасяват, че при създалата се ситуация много от клиентите на агенцията ще оттеглят доверието си към нея и ще се пренасочат към конкурентите й в Атина.
През 2010 г. парите за реклама, похарчени в Гърция, намаляха с 15,2%. Очаква се те да се свият с още 23% през тази година. На този фон рекламата в Западна Европа ще отбележи ръст от 3,3%, сочи прогнозата на ZenithOptimedia.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |От днес терминалът в Александруполис работи на 75% от капацитета си
Енергетика |Компанията на Уорън Бъфет купува за 10 млрд. долара нефтения бизнес на Occidental Petroleum
Компании |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.