Да се харесаш на богатите

Да се харесаш на богатите

Често ме питат защо се смята, че предимно специализираните телевизионни програми, радио форматите и рекламата в доставчиците на дигитална телевизия достигат свръхбогатите.

Да ви припомня - масмедиите са насочени към масите! Рекламата в тях не се цели в тези, които притежават голямо състояние. Най-богатите гледат и тях, но вкусовете им са насочени към други видове стоки. Подходът към тях трябва да е различен. Маркетинг съобщенията не бива да разчитат на натиска, а на привличането.

Как се привличат богатите? Въпрос стар, колкото историята. Ако сте в рекламния бранш и искате да провокирате вниманието на тези, за чиито обаждания и електронни писма отговарят секретарки, и които не шофират лично, а се возят на задната седалка, имайте предвид следното:

      1. Влезте в техния свят. Разпознаването е резултат на постоянна повтаряемост. През 1924 г. младият, предприемчив Аристотел Онасис намира капитала, който му е необходим, за да започне бизнес, чрез познанствата си в бар, който често посещава. Дрехите, които той носи и външния вид, който поддържа, отговарят на средата.

Поука: За да имате успех, който се дължи на богати приятели, трябва да познавате и се вписвате в тяхната среда.

      2. Бъдете полезни. Ако не можете да си позволите да бъдете там, където са богатите, опитайте да им бъдете от полза. Америка научава името Хенри Уинстън от огърлиците, които той започва да прави за красивите, известни актриси за церемониите по връчването на Оскарите.

Поука: Намерете повод. Открийте начин това, което предлагате, да се впише в потребностите на богатите и особено на онези от тях, които обичат да се показват.

      3. Направете продукта си видим за тях. Звучи логично, нали? Най-бързо разрастващата се категория в маркетинга се нарича „продуктово позициониране“. Ако платите достатъчно, вашата марка, стока или услуга може да се превърне в хит чрез киното или телевизията.

Добър пример: Джеймс Бонд кара BMW в два филма от култовата поредица.

      4. Научете ключовите им думи. Помислете какви са думите, които богатите биха изписали в Google, когато търсят продукт от рода на вашия. Помислете за наборът от фрази, които богатият клиент би потърсил чрез най-новото си устройство за достъп до мрежата. И ги използвайте в уеб сайта си.

      5. Примамвайте, вместо да нахалствате. Най-богатите често се изнервят от настоятелни, отчаяни рекламодатели, които подхождат към тях с мисълта „Сега е големият ми шанс! Трябва на всяка цена да привлека този човек!“. Търпението е ключът към успеха в рекламата пред тази отбрана група.

И накрая: помислете добре върху следното: много от представителките на нежния пол, мениджъри на средно големи компании, са склонни да песттят от заплатата си, за да си купят една луксозна стока. Например, едно сако на „Шанел“. Същото сако носят и най-богатите клиентки, които разполагат с лични авоари от 2.5 млн. и имат десет подобни връхни дрехи в гардероба си, които са също толкова скъпи, колкото въпросното сако. Замислете се не е ли по-добре да опитате да привлечете вниманието на 250 от дамите мениджъри.

Рой Х. Уилиямс в Entrepreneur.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас