Дейвид Бекъм става лице на „Ягуар” в Китай

Дейвид Бекъм става лице на „Ягуар” в Китай

„Ягуар” избра футболната звезда Дейвид Бекъм да представлява бранда в Китай. Автомобилната марка вярва, че с присъствието на Бекъм ще се промотира по-добре във втората по големина световна икономика, където между другото Бекъм и съпругата му Виктория, която бе представена на корицата на азиатския „Воуг”, са изключително популярни.

Бекъм ще участва в маркетинг кампания на бранда за новия модел F-Type. Целта е автомобилът да привлече вниманието на заможните китайски клиенти, които държат да се показват като хора с автентичен стил и като модерни личности. Бекъм лесно попълва тези критерии, отбелязва „Бизнес Инсайдър”. Някои от колите, които си е купувал, са „Ролс-Ройс Фантом”, „Порше 911 Турбо”, „Кадилак Ескалейд” и „Шевролет Камаро”. В последно време е забелязван да се движи с няколко модела „Ягуар”.

„Винаги съм бил почитател на „Ягуар” – от стила и дизайна до усещането и ръмженето на двигателя – всеки елемент в нейните автомобили се усеща като уникално британски”, заяви английският футболист в официално изявление по повод сделката.  

От компанията посочват, че кампанията с Бекъм ще се върти в продължение на няколко години. Освен F-Type, тя ще представя и XJ модела.

Ангажирането на звезди, които да рекламират марката, не е необичайна практика в света на автомобилната индустрия. По-рано съпругата на Бекъм Виктория стана лице на серия „Рейндж Роувър” – марка, произведена от британската „Ягуар Ленд Роувър”, която прави и „Ягуар”. Джордж Клуни пък беше ангажиран в рекламна акция на „Мерцедес-Бенц” в Китай. Джъстин Тимбърлек работи известено време за популяризирането на „Ауди”. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ