Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Дигитален маркетинг" е новата специалност в Датския колеж
От тази учебна година в програмата на Колежа по мениджмънт, търговия и маркетинг – София, по известен като Датския Колеж е включена нова специалност „Дигитален маркетниг”.
Учебният план на новата специалност „Дигитален маркетинг“ е разработен от Колежа, в сътрудничество с водещи компании и доказани специалисти в областта. Целта му е да запознае студентите с основните понятия и практики, които през последните няколко години превърнаха дигиталния маркетинг във водещо направление навсякъде по света.
Такава бакалавърска специалност се предлага от висше училище за първи път в България.
Студентите, които изберат тази специалност, ще могат лесно и бързо да се адаптират към непрекъснато променящия се свят на маркетинга. Ще разберат как могат да използват иновативни технологии, с които да постигат забележителни резултати в работата си. Ще могат да съпоставят директния и дигиталния маркетинг, за да комбинират успешно техните канали.
Студентите в специалността ще се запознаят и с ключови тенденции и технологии, като например възходът на интернет, смартфоните, 3D принтирането и др. Те революционизираха маркетинга през последните години и прехвърлиха голяма част от възможността за влияние, която компаниите имаха, в ръцете на самите потребители.
В специалността „Дигитален маркетинг“, ще преподават утвърдени имена от академичните среди, бизнеса и доказани професионалисти в областта на дигиталния маркетинг.
След завършване на специалността „Дигитален маркетинг“, студентите ще могат:
- Да обяснят и прилагат в работата си основни концепции на дигиталния маркетинг, които се използват от водещите международни компании.
- Да използват успешно доказано работещи похвати, като например имейл маркетинг, оптимизация за търсещи машини (Search engine Optimization), маркетинг в социалните мрежи и др.
- Да усвоят умението за създаване на работещо съдържание, според целите, аудиториите и каналите на дигиталните маркетингови компании.
- Да работят с данни и да извличат от тях информацията, която ще им помогне да подобрят резултатите от маркетинговите си кампании.
- Да измерват възвръщаемостта на инвестициите от всяка отделна кампания, както и нейното влияние върху цялостното представяне на компанията.
- Да оценяват адекватно технологии, използвани в дигиталния маркетинг – като аналитични инструменти, софтуери за управление на кампании в различни канали, маркетинг автоматизация и др.
- Да анализират, комбинират и оптимизират различните канали на дигиталния маркетинг – имейл, SMS, социални мрежи, платформи за онлайн реклама и др.
- Да разработват успешни стратегии за дигитален маркетинг, които ще подпомогнат организацията, за която работят, при постигането на заложените от нея цели.
Редовната приемна сесия в Колежа по мениджмънт, търговия и маркетинг – София
е на 1 септември 2016 г. (четвъртък).
Приемът става с тест, за който не е необходима предварителна подготовка.
Документите за прием се подават всеки работен ден в Информационния център в сградата на висшето училище в София на бул. „Цар Борис III” №126. Повече информация може да получите на 02 4456 148, 0889 869 400 или като посетите сайта www.mtmcollege.org.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Зам.-министър Методиев: Повишаването на кредитния ни рейтинг дава много по-добър хоризонт на инвеститорите
България |Горски служители излизат на протест на магистрала "Тракия"
България |Новите програми по графичен и UI/UX дизайн на SoftUni Creative започват с безплатен 2-седмичен курс
Технологии | Advertorial |Биткойнът прескочи прага от 120 000 долара
Финанси |Главният прокурор на САЩ разследва победата на Байдън на предишните избори
Свят |Националното разузнаване на САЩ ще разсекрети документи за тактиката на „дълбоката държава“
Свят |Сблъсъци около „делото Епстийн“: Слухове пращат в оставка шефът на ФБР заради конфликт с главния прокурор
Свят |САЩ ще изпратят системи за противовъздушна отбрана "Пейтриът" на Украйна
Свят |Скандали: Македонският премиер обвини София в "опит за асимилация" и "инженерство на идентичността"
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Хороскоп |Премиерът: Потенциалът на опозицията за подкрепа на вот на недоверие е около 80 депутати
България |На днешната дата, 14 юли. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

Новите програми по графичен и UI/UX дизайн на SoftUni Creative започват с безплатен 2-седмичен курс

КТ Интернешънъл представи глобалната си визия и съвместния растеж със своите партньори на Дистрибуторска конференция 2025

Коментари
Няма въведени кометари.