Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дигиталният маркетинг е новият традиционен маркетинг
Думата "дигитално" беше превърната в сензация в маркетинга. В смисъла й е внесена вече емоция, дори известна доза драматизъм - ако не си в света на дигиталното, едва ли не ти не си маркетолог. И това е доста смело изказване на един главен изпълнителен директор и основател на агенция за дигитален маркетинг.
Основната същност на маркетинга днес все още е да привлича вниманието, за да може бизнесът да продава свои продукти или услуги. Но технологията се разви дотолкова, че маркетолозите вече отделят повече от работното си време за работа с дигиталните ресурси отколкото за друго - за управление на онлайн съдържание, социални мрежи, дигитални активности. Начинът, по който компаниите правят бизнес, се променя. Дигиталният маркетинг се превърна в новия традиционен маркетинг.
Какви са свидетелствата за това? Маркетинговите директори и мениджърите в компаниите назначават нови длъжности като "експерт социални мрежи", "стратег съдържание", "мениджър общности". Изключително рядко е вече в една компания в маркетинговия отдел да има мениджър печатни медии, или пък да работи медия планьор, който да се занимава само с разполагането на реклама в списания и вестници.
Тези промени са в отговор на желанията и нуждите на клиентите на компаниите. Традиционният маркетинг - т.е. маркетингът чрез директни имейли, печатни медии, вестници, още има своето място в медийния микс. Но клиентите вече искат информацията където им е удобно, когато им е удобно, и на това може да им отговори само дигиталния свят.
Новият традиционен маркетинг е дигиталният, а старият традиционен маркетинг можем да наричаме "old school marketing".
Като в крайна сметка всичко се свежда до маркетинг на преживяването на клиента. Вниманието се измества от вида на медийния канал към потребителя и неговото уникално преживяване.
Докато все повече хора адаптират технологиите в живота си, маркетолозите имат нужда да внедрят мултиканална стратегия за присъствие в медиите, чрез която да направляват неусетни преходи на хората от един канал в друг. За това е нужен кохерентен маркетингов план, който следва потребителите с техните активности в реалния и дигиталния свят.
Заличават се линиите между печатните и дигитални медии. Печатните кампании все още са част от микса, но и те се дигитализираха през годините с QR кондове, хаштагове, изписване на уебсайтове и иконки от социалните мрежи - всички те препращат към онлайн.
Светият Граал на маркетолозите е да създадат печеливш растеж и да увеличат връзките с клиентите. Дигиталният маркетинг е ключов за този успех. Чрез достъпа си до все повече инструменти и платформи - повече от когато и да е било, маркетолозите създават ангажираност сред всички дигитални медии. Дигиталното става тясно свързано с всичко, което правим, а онлайн и офлайн световете си взаимодействат един с друг. Те се сливат.
По материал на сп. Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.