Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Един рекламен мениджър с необичаен подход
Как би постъпил добрият мениджър на рекламна агенция, ако се налага да съкрати половината от служителите в нея? Излизането извън клишираните извинения и оправдания е за препоръчване.
Това смята американецът Джим Тобин, президент на рекламна агенция Ignite Social Media, която има офиси в град Кари, Северна Каролина, и в Детройт. Той трудно се разделя със служителите си, а наскоро му се наложило, при това трябвало да каже "Довиждане!" на почти половината от тях.
Агенцията е специализирана в маркетинга в социалните медии. За нея работят 110 души, но 50 от тях трябвало да бъдат освободени този месец, след като бизнесът изгубил голям и важен клиент. "Крайслер Груп“ решила да прекрати партньорството си с Ignite и да повери грижата за присъствието си в социалните медии на друга фирма - конкурента IPG Mediabrands.
Как реагирал Тобин? Вместо само да пише препоръки за всеки, който се налагало да освобождава, и да потвърждава професионални умения в LinkedIn, той постъпил нестандартно и смело. Лично обещал на всеки бъдещ работодател на освободените хора от екипа му да му изплати 5000 долара, ако докаже, че служител, дошъл от неговата агенция, е показал лоши професионални умения или се е наложило да напусне заради проблем с характера в рамките на 90 дни.
Хитро, нали?
По този начин мениджърът гарантирал, че хората му ще се справят другаде, защото са с добри умения и способни да работят в екип. Накарал ги да се чувстват отговорни към ангажимента му в бъдещата си работа и изтъкнал, че не ги освобождава заради липса на потенциал.
Обещаната сума в гаранция за всеки кадър всъщност е достатъчна да покрие средно три месечни заплати, плюс HR труда по назначаването и обученията му в самото начало.
„Хубаво е да видим човека, който замахва с брадвата, да излиза извън очакваното препоръчване на талантите при раздяла“, коментират авторите на Adweek, които разказват историята. И кой знае – продължават те – в бъдеще, ако бизнесът на тази агенция продължи да е проблемен, но Тобин създаде друга фирма, сигурно при него ще пожелаят да се завърнат някои от освободените хора, за които е гарантирал.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.