Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Едно доказано полезно място за представяне на бизнеса
Поради една или друга причина маркетинговите бюджети се свиват. Популярността на много видове бизнес нараства в интернет. Затова някои специалисти подлагат на съмнение смисъла на
участието на търгоски изложения. Но не са прави.
Търговските изложения остават едно доказано полезно място за представяне на бизнеса, посочи материал на сайта UTalkMarketing. Те от край време осигуряват неповторимо ефективна рекламна платформа, в която хиляди се събират лице в лице под един покрив. Затова и световните професионалисти в тази област все още ценят силата на маркетинг събитията на живо (the live marketing events).
Редица участници в този вид рекламни прояви обаче често не се справят добре и "шоуто" им с представянето претърпява провал. Причината е, че традиционната формула на търговските изложения от преди 5 години все още осигурява успех, но познатият формат – не. Икономическите условия днес са различни.
Да се намира на подходящо място за точното събитие не е достатъчна гаранция за успех на търговското изложение. Дори и ивент мениджърите да докарат хората до вратата, тези, които представят продуктите могат да провалят всичко.
Честа грешка е, че се забравят анонсите за събитието и прессъобщенията до всички медии преди него, както и разпространението на информация за изложението по всички различни медийни канали.
Освен това генерирането на публика не е достатъчен резултат. Не бива да се пропускат и разговорите с клиентите, и раздаването на проспекти.
Има няколко златни правила, които са валидни за участието във всяко изложение, за да се маркетира бизнесът в този вид събития на живо възможно най-добре. Правилата са следните.
- Не предлагайте алкохол, освен ако не промотирате алкохол.
- Не патрулирайте щанда като пазач.
- Не правете фалшива бариера. (Не слагайте отделен червен килим или друг вид оразличаване на пода).
- Винаги поставяйте хора при експонатите. Дори и около щанда да не се навърта никой, не посягайте към лаптопа. Задръжте информацията в интернет за случващото се възможно най-дълго, за да привлечете повече посетители.
- Подгответе вашите служители да провокират разговори с клиентите. Въпросът „С какво мога да ви бъда полезен?” върши работа. И без отговори само с „да” и „не”!
- Направете щандовете си интересни и забавни. Пуснете „демо”, направете игра за публиката.
- Съберете колкото може повече данни за посетителите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.