Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|За да бъдете винаги крачка пред конкуренцията
"Бъдете критични към вашия продукт - така ще сте винаги поне една крачка пред конкурента!". Това призовава Марк Ейбрахамс в американското списание Entrepreneur. Ето какво споделя още той:
Хората вярват на това, което им казваме за собствения ни продукт - от какъв плат са чаршафите, които предлагаме, колко ток пестят бойлерите ни, или какво е съдържанието на какао в шоколада ни. Често те възприемат тази информация за чиста монета, а понякога, с времето, се оказва, че това, което посочваме като водещ отличителен белег на продукта си, не е толкова важно или даже не е вярно.
В това вярвал и англичанинът Ян Хорсфал. Според него много компании представят свои продукти като по-добри в някакво отношение, докато това всъщност няма значение. Хорсфал провежда редица експерименти, за да го докаже. Избира да го направи в една индустрия с ясни правила - производството на бойни ножове. Тези продукти запазват доста голям дял на пазара на лични оръжия в различните страни, независимо че се въвеждат и други висококачествени оръжия като електропистолетите Taser и ръчните гранатомети.
Какво казвали търговците за продукта? Според тях, в битката за повече клиенти формата и размерът на дръжката на ножовете били много важни, както и качеството на острието. Не е така, опонирал Хорсфал. Заедно с колегите си от Военния колеж към университета на Кренфийлд в Англия, той помогнал да се проектира нов личен нож за полицията. В експериментите си експертите използвали няколко начина на хващане, изкуствени трупове и различни типове дръжки. Резултатът бил категоричен - дръжката нямала значение за ножа!
Какъв е изводът от тази случка? Поставяйте непрекъснато под съмнение характеристиките на продукта, който произвеждате. Това ще ви даде нови насоки в усъвършенстването му, а може и да откриете разлики с изделията на основните си конкуренти. Така ще постигнете решително предимство пред тях.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.