Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Забележителна анимация припомня за робството в съвременния свят
Повече от 27 милиона души по света днес са роби. Те са принудени да работят, без да им се заплаща, затворени в плен, търпящи насилие. Сред тях има огромен брой деца.
Това припомня чрез тази въздействаща анимационна кампания от две минути испанската организация за борба с трафика на хора и грижа за възстановяването на жертвите от него Anesvad. С помощта на агенция Hopper-ink, Билбао, тя създаде анимационна история, която трогна мнозина по света и бе отразена от глобалните медии, които наблюдават добрите рекламни продукти от всички държави.
Видеото популяризира инициатива за събиране на средства в полза на децата, жертви на трафика. Коментарите на рекламисти и маркетинг наблюдатели под него в онлайн рекламния каталог AdsOfTheWorld гласят: "Какво, по дяволите? Струва по-малко да си купиш човек, отколкото телефон?", "Да, човешкият живот е толкова евтин" и "Клипът вероятно би бил по-въздействащ, ако беше по-кратък".
Това е кампанията, която ви представяме днес. Тя ни извежда извън света на лукса, блясъка и битовото, които са традиционни теми в телевизионната реклама, и ни припомня за действителност, в която животът не се върти около новия луксозен модел автомобили или ефекта от праха за пране.
Ето я.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.