Забраниха реклами на L'Oreal с Джулия Робъртс

Забраниха реклами на L'Oreal с Джулия Робъртс

Британският регулатор на рекламното съдържание The Advertising Standards Authority (ASA) забрани две печатни реклами на L'Oreal с актрисата Джулия Робъртс и супермодела от 90-те години Кристи Тълингтън. Причината е оплакване, че визиите са дигитално манипулирани, отбелязва campaignlive.co.uk.

Жалбата е подадена от британския депутат от Либералната партия Джо Суинсън, която води война срещу „прекалено съвършените, нереални изображения“ на жените в медиите. Според нея рекламите на марките Lancôme с Джулия Робъртс и Maybelline с Кристи Търлингтън са подвеждащи, заради допълнителното компютърно усъвършенстване на красивите, популярни лица в тях.

От ASA са се съгласили с нея. В официално съобщение те посочват, че публикуваните изображения нарушават кодекса на рекламната индустрия във Великобритания и преувеличават ефекта от козметичните продукти, като по този начин подвеждат потенциалните потребители. Това е причината да бъде забранено публикуването им.

В отговор, говорител на Lancôme заяви, че от компанията са разочаровани от решението на регулатора. Представителите на компанията не смятат, че публикуваните реклами преувеличават ефекта след използването на продуктите им. Те цитират свое проучване, според което 77% от 100 изследвани жени са се съгласили, че лицето им изглежда по-светло и изчистено след като са използвали рекламираната от Джулия Робъртс козметика за лице на Lancôme.

Джулия Робъртс за LancômeДжулия Робъртс за Lancôme

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ