Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Защо клиентите не купуват от вас
Влагате време и пари в рекламата на продукта си, но продажбите не се покачват? Специалистите от MarketingAbout смятат, че незадоволителните резултати могат да се дължат на 5 причини:
1. Хората не знаят за продукта ви. Няма как те да го пожелаят, ако съобщението за съществуването му не е достигнало до тях. Проблемът в кампанията ви може да се дължи на това, че не успявате да достигнете целевите пазари и подходящите потенциални клиенти. Слабите продажби могат да се дължат също на фундаментални грешки в рекламния избор, като например неподходящи носители и канали.
2. Клиентите не разбират ползите от вашия продукт. Хората не избират продуктите само заради цената. Важно е да са запознати с уникалните им преимущества. Ако откриете, че това е слабото ви място, включете в следващата си кампания трите най-големи предимства на продукта ви, които го правят полезен и уникален.
3. Не смятат, че предлаганото от вас има стойност. Цената е това, което плащаш, а стойността онова, което получаваш. Предложете повече от очакваното.
4. Не виждат как продуктът ви отговаря на нуждите им. Как им помага? Улеснява ли живота им? Спестява ли им време? Забавлява ли ги? Кара ли ги да се чувстват по-сигурни?
5. Потребителите нямат достъп до продукта ви. Дори и да са чули или прочели за продукта ви, ако не могат да си го купят, маркетинг усилията ви нямат смисъл, нали? Осигурете на хората максимални възможности да стигнат до вашите стоки, като разпръснете продажбите си в различни магазини. Редовно проверявайте и дали няма проблеми с разпространението.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Цитат на деня
Цитат на деня |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.