Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Златните завети на класиците в рекламата
Изминали са почти 100 години от първите публикации на пионера в рекламната дейност Клод Хопкинс, а до ден днешен продължават да го цитират, обсъждат и спорят за написаните от него истини. С максимите на други класици в областта като Дейвид Огилви и Лео Бърнет са израснали поколения рекламисти. В няколко поредни дни ще ви припомним най-важните от тях като ви приканваме да попълним колективната памет с още техни цитати и завети, които знаете и не откривате в нашата селекция.
Дейвид Огилви (1911 - 1999)
В света на рекламата широко е разпространен терминът „огилвизми”, който води началото си от книгите на Дейвид Огилви. В тях той ярко и образно илюстрира същността на рекламата и рекламната дейност. Неговите публикации са една от библиите в обучението и подготовката на рекламисти от цял свят:
"Клиентът не е идиот: това е жена ти."
"Рекламата може да убеди човек да купи некачествена стока, но само веднъж. "
"Ако говорят за рекламата, това е лоша реклама. Ако говорят за продукта, това е добра реклама."
"Интуицията може да струва твърде скъпо."
"Великите идеи обикновено са съвсем простички."
"Работата с дилетанти деморализира професионалистите."
"Колкото по-висока е цената, толкова по-желан става продуктът в очите на клиента. "
"Не се конкурирайте творчески с вашата рекламна агенция. Иначе, защо да имате куче и сами да лаете?"
"Един милион, вложен в ефективна реклама, продава повече от 10 милиона, вложени в неефективна реклама."
"Клиентът получава рекламата, която заслужава!"
"Съществува мнение, что всяка реклама е двигател на продажбите. Не всяка! Лошата реклама не е двигател, а спирачка."
„Сляпото прасе понякога намира жълъди, но за всички е полезно да знаят, че те трябва да се търсят под дъбовете.”
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.