Златните завети на класиците в рекламата (2)

Златните завети на класиците в рекламата (2)

С поредицата, която стартирахме вчера, искаме да попълним колективната памет за духовното наследство, завещано ни от класиците в рекламата. Затова в няколко поредни дни ще ви припомняме техни мисли и цитати. Разчитаме и на вашето участие

Клод Хопкинс (1866-1932)

Майсторът на рекламата и геният на маркетинга Клод Хопкинс се е учил от практическия си опит. Той го систематизира в книгите "Моят живот в рекламата" и "Научната реклама", претърпели хиляди преиздавания. Ето какво казва Огилви за трудовете на Хопкинс: „Никой не бива да бъде допускан да се пробва в рекламата, докато не прочете тези книги поне седем пъти ". Поне веднъж прочетете бегла част от морето от знания, които ни е оставил Хопкинс и ги допълнете с важни негови послания, които сме пропуснали.

"Често, само смяната на заглавието увеличава ефективността на рекламата 5-10 пъти."

"Има само един начин да откриете решение на проблемите си в рекламата – попитайте вашия клиент! Ще чуете истина от последна инстанция."

"Работещите в рекламата забравят каква е тяхната роля. Опитвайки се да бъдат реформатори, те забравят, че са търговци. Вместо продажби, търсят аплодисменти."

"Хората не купуват от клоуни."

"Рекламата е съпроводена с толкова проблеми, съизмерими по количество с проблемите при строежа на един небостъргач. И по-голямата част от тези проблеми идват от фундамента."

"Почитателите на красивата реклама нямат нищо общо с тези, които се интересуват от рекламирания в нея продукт. "

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ