Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Златните завети на класиците в рекламата (2)
С поредицата, която стартирахме вчера, искаме да попълним колективната памет за духовното наследство, завещано ни от класиците в рекламата. Затова в няколко поредни дни ще ви припомняме техни мисли и цитати. Разчитаме и на вашето участие
Клод Хопкинс (1866-1932)
Майсторът на рекламата и геният на маркетинга Клод Хопкинс се е учил от практическия си опит. Той го систематизира в книгите "Моят живот в рекламата" и "Научната реклама", претърпели хиляди преиздавания. Ето какво казва Огилви за трудовете на Хопкинс: „Никой не бива да бъде допускан да се пробва в рекламата, докато не прочете тези книги поне седем пъти ". Поне веднъж прочетете бегла част от морето от знания, които ни е оставил Хопкинс и ги допълнете с важни негови послания, които сме пропуснали.
"Често, само смяната на заглавието увеличава ефективността на рекламата 5-10 пъти."
"Има само един начин да откриете решение на проблемите си в рекламата – попитайте вашия клиент! Ще чуете истина от последна инстанция."
"Работещите в рекламата забравят каква е тяхната роля. Опитвайки се да бъдат реформатори, те забравят, че са търговци. Вместо продажби, търсят аплодисменти."
"Хората не купуват от клоуни."
"Рекламата е съпроводена с толкова проблеми, съизмерими по количество с проблемите при строежа на един небостъргач. И по-голямата част от тези проблеми идват от фундамента."
"Почитателите на красивата реклама нямат нищо общо с тези, които се интересуват от рекламирания в нея продукт. "
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.