Златните завети на класиците в рекламата (финал)

Златните завети на класиците в рекламата (финал)

Уилям Бърнбах (1911 - 1982)

Уилям Бърнбах е легендарна фигура в историята на рекламата. Един от основателите на агенция DDB (Doyle Dane Bernbach) и автор на най-добрата кампания на XX век „Think Smal” за Volkswagen Beetle. Безспорно, най-големият принос за бранша на Бърнбах е създаването на творчески екипи от копирайтъри и арт директори, работели дотогава в различни отдели. Той често влиза в спор с други рекламисти, отстоявайки гледната си точка, че рекламата не е математическа формула. Творческата реклама според Бърнбах трябва да се основава до голяма степен на интуицията, а не на разчетите. Уилям Бърнбах винаги ще бъде помнен като един от бащите на съвременната реклама, успял да докаже, че рекламата може да бъде честна и в полза на обществото. В последната част на нашата поредица, проследяваща духовното наследство на класиците в рекламата ви предлагаме някои от най-важните му постулати и отново ви приканваме да допълните списъка с цитати.

"Рекламата не е точна наука, а внушение. А внушението е изкуство."

"Голямата рекламна кампания само ще ускори провала на един лош продукт. Чрез нея много повече хора ще научат, че той е лош."

"Нашата работа се състои в това да продаваме на клиента продукта, а не себе си. Нашата работа се състои в това да се избавим от приумиците, които позволяват да блеснем ние, а не продуктът. "

"Ако вашата реклама не се отличава от останалите, това е равносилно на самоубийство.”

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ