И сапуните LUX с реклама за Хелоуин

Днешният празник на страшните маски, зловещите качулки и костюмите на вещици е сериозен бизнес в англоезичните общества.

Американците тази година ще похарчат в него 2,6 милиарда долара за костюми, 2,08 млрд. за лакомства, 1,96 млрд. за декорации, 360 000 долара за поздравителни картички. Това сочат предварителни статистики, цитирани от retailindustry.about.com.

Почти 66% от населението на САЩ ще участва в някакъв вид активности по повод деня на Вси Светии. При цялото това масивно внимание е невъзможно марките да не реагират. Някои от производителите на стоки като гримове, облекло, сладкарски изделия традиционно се облагодетелстват от празника и маскарада му, като се радват на ръст на продажбите. В последните години обаче се забелязва желание с Хелоуин да се свързват и продукти, които по същество нямат много общо с него.

Каква е причината за това може да знае само маркетингът на тези компании, но последен пример е телевизионна реклама на познатите в България и по света сапуни LUX. Тя не е американска, а немска, което демонстрира нарастването на популярността на Хелоуин извън САЩ, Канада и Великобритания. Макар че в Европа е най-масов във Великобритания и Ирландия, Хелоуин е не по-малко известен и сред германците, които хвърлят милиони за костюми през последните години.

Рекламата на LUX се разпространява в онлайн каталозите с най-новите рекламни кампании от целия свят и среща добри отзиви, заради филмовите си качества. Въпреки това интернет потребители откровено недоумяват каква може да е връзката на козметични продукти като сапуните с празника на тиквените фенери с горящи в тях свещи. Мотото на рекламата на LUX е „Злото идва, предпази кожата си”. 

Инициативата продуктът да се свърже с Хелоуин индустрията е на продуцентската компания Filmakademie, Баден-Вюртемберг, посочват от Creative Criminals.

Това е рекламата, която ви представяме днес. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ