Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Искаш рекламата ти да стане „вирусна”? Включи Скарлет Йохансон и измисли как да бъде забранена
Новата рекламна кампания на газираната напитка Soda Stream за финала на американската футболна лига Супербоул в САЩ е чудесен пример за добре изиграна публичност.
След като отчете на 13 януари разочароващи бизнес резултати за 2013 г. и това доведе в същия ден до 20% понижение на цената на акциите й, израелската фирма Soda Stream с централа на Западния бряг ангажира за рекламно лице Скарлет Йохансон. В мултимилионна реклама от 33 секунди Йохансон се показа как опитва напитката й, след това изтъква, че това е „по-добра сода за всички”, с по-малко калории, а накрая казва: „А само ако можех да направя това (видео) „вирусно”. Следва сцена, в която актрисата се показва красива и секси в елегантна рокля и накрая казва „Съжалявам, Coke и Pepsi”.
В последните два дни целият свят разбра, че новата реклама със Сакрлет Йохансон на Soda Stream е била забранена за излъчване в САЩ, защото директно атакува с финалното си изречение конкуренцията Coca-Cola и Pepsi. Изречението било прекалено за ТВ канала Fox в САЩ и той отстранил четирите „обидни” за конкурентите думи в края на видеото. Само че сега видеото има повече от милион и половина прегледи в YouTube. Забраната му беше отразена от всички водещи маркетингови медии в света, както и от сайтове, които не пишат редовно за реклама. Със забраната то наистина стана вирусно.
Изглежда, тази реклама за Супербоул вече си е свършила работата, още преди да е бил излъчен големият спортен финал, който ще събере в Америка над 100 милиона души пред малкия екран. Можете да я видите след текста.
Soda Stream добре познава ефектите от забраната на реклами. Внимателните маркетинг наблюдатели си спомнят, че в Супербоул 2013 компанията използва откровена провокация към конкурентните Coca-Cola и Pepsi, като създаде реклама, която беше забранена за излъчване в телевизионния ефир на САЩ, но гледана над 5 милиона пъти в мрежата. Видеото й беше описано като „рекламата, която няма да ви позволят да гледате по време на голямата игра 2013". В описанието му се посочваше още, че "със Soda Stream можете да си направите собствена вкусна сода у дома и да спасите света от пластмасовите бутилки” на Coca-Cola и Pepsi.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.