Как големите марки празнуват юбилеен брой приятели във Facebook

Как големите марки празнуват юбилеен брой приятели във Facebook

Да има своя страница във Facebook е част от визитката на всяка голяма марка днес. А количеството приятели, харесали страницата, вече е един от основните показатели за популярност на бранда. Затова и водещите марки внимателно следят този показател и превръщат в празник всяка кръгла цифра, показваща ръст на почитателите. Ето няколко примера за подобни празненства, организирани с размах.

Aston Martin


Легендарната британска автомобилна марка реши да отбележи 1-милионния си почитател във Facebook със супер кола, изработена по поръчка на феновете в социалната мрежа. Те трябваше да изберат модела и цвета на автомобила, който ръководството на компанията обеща да посвети на тях. Мнозиноството от почитатели на Aston Martin се спря на модел DB9 1M, който реши да бъде оцветен в синьо с агресивни, аеродинамични акценти. Понастоящем уникалната спортна кола е напълно готова и може да бъде разгледана в централата на Aston Martin. Между другото, докато компанията проектираше и създаваше този Facebook-мобил, броят на приятелите на марката в социалната мрежа наближи 2 млн. Интересно, дали ги очаква пореден нов подарък и компанията ще предпочете да изчака по-голяма цифра?

Porsche


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немският конкурент на Aston Martin, компанията Porsche отива още по-далеч в криейтива. При отбелязването на 2-милионния абонат на страницата на компанията във Facebook луксозният автомобилен бранд пусна специална версия на спортното купе Cayman S, украсена с миниатюрните фотографии на всеки от регистриралите се приятели на марката! Ако и вие сте един от тях, можете да откриете физиономията си върху корпуса на автомобила. За целта е достатъчно да посетите музеят на Porsche в Щутгарт, където оригиналната версия е изложена. Или да посетите официалния сайтна компанията, където има подробно детайлизирано 3D изображение на празничния Cayman S и система за търсене, която ще ви помогне да откриете снимката си сред останалите 2 млн. абонати.

Yves Saint Laurent Fragrances & Beauty


Козметичното подразделение на френския бранд Yves Saint Laurent Fragrances & Beauty засега не може да се похвали с милиони почитатели във Facebook както автомобилните марки, но все пак се радва на вниманието на 350 хил., регистрирали се приятели. В чест на това събитие компанията реши да пусне в продажба ексклузивна палитра сенки за очи “Pure Chromatics Devoted To Fans”, която може да бъде закупена само от официално регистрирани почитатели на марката в най-голямата социална мрежа. За всички 350 хил. имащи право обаче са предвидени едва 1650 палитри, на цена по €48, т.е. няма никакви съмнения, че продажбата ще е успешна.

 

Burberry


Британският луксозен бранд е далеч по-прагматичен и рационален в такива начинания. 10-милионния фен на марката във Facebook (към момента вече са над 13 млн.) е отбелязан само с три уникални изображения, дело на криейтив директора на Burberry Кристофър Бейли, в която цифрата 10 е стилизирана чрез различни знакови продукти на компанията. Тук виждате едно от тях - семпло, но много стилно!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ