Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да направите по-успешна коледна имейл кампания
Маркетинг експертите от света смятат, че електронната поща ще бъде един от най-важните канали, с които ще се достигнат нови и верни клиенти в коледния сезон.
Бизнесът може да използва по Коледа имейл кампаниите като начин да покаже нови продукти, да представи промоции и да обвързва отново хора, които са му били клиенти.
Празничният сезон настъпва в търговско отношение все по-рано всяка година. Седмиците преди Коледа може да се използват умно от компаниите. Ето как.
- Сегментирайте списъците си за изпращане на празнични имейли. Помислете за различните места, където се празнува Коледа и разделете имейлите си по местоположение. Може да го направите и по възрастов критерий. Ако един имейл адрес е бил в маркетинг списъка ви повече от година и няма никакъв знак за интеракция от него - отваряне, кликване, отговор, го изтрийте от списъка си.
- Обърнете специално внимание на клиентите, които са били особено активни по празниците - Великден, национални почивни дни и други периоди на годината. На тази група изпращайте коледни картички, музклани поздрави. Правете го какъвто и да е бизнес моделът ви. Свържете се с тях в отговор на активността им, за да ги задържите ангажирани с офертите ви.
- Избягвайте да попадате в папката спам. По празниците не е задължително да поддържате бутона в имейлите си за отписване от тях Unsubscribe голям, централен и видим. Който го търси, ще го намери. Бъдете смели и не акцентирайте на него, нека бъде встрани. Ако пък това ви се струва прекалено, предложете възможност за отписване само от коледните имейли с промоции.
- Тествайте. Наблюдавайте степента на обратна връзка като увеличите имейлите си преди празниците. Ако нивото на отписване нарасне, а кликванията спаднат, е ясно, че кампанията ви не се приема добре. Ако имате две-три различни имейл кампании, ги изпратете на различните сегментирани групи. На базата на степента на кликвание разберете коя е най-добрата и отчетете с какво е проработила.
- Бъдете последователни. Да сте креативни и да се заигравате със съдържание по празниците е чудесна идея. Но да се отклонявате от фундамента на бранда си като логото, адреса му, може да бъде опасна игра. Получателите трябва да разпознават вашата марка по всяко време на годината. Не подменяйте идентичността й за въодушевени коледни поздрави и твърде различен дизайн.
- Не създавайте списък с имейли за контакт от външни източници и работни партньори. Събирайте адреси по естествен път и само когато имате разрешение от получателя. Само защото е Коледа, не означава, че може в дъното на списъка си да добавите още нови адреси. Ако имате два сайта, например shoes.com и bags.com, не изпращайте от името на shoes.com коледни имейли с промоции на потребителите на bags.com.
Цялостната стратегия на използване на имейлите с маркетингова цел трябва да бъде съставена от следните елементи: работи внимателно, следи данните, изпращай коледна поща само на хора, които са се записали, че искат да получават имейли от теб, не увеличавай честотата на изпращане значително само защото са празници.
Репутацията на фирмата след тази кампания трябва да остане същата или да бъде подобрена.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.