Как мисленето на адвокат ме направи по-добър маркетолог

Как мисленето на адвокат ме направи по-добър маркетолог

Искате да създадете по-добра стратегия за маркетинг чрез съдържание? Мислете като адвокат. 

Това съветва в сайта на списание Inc. авторката Шейла Прайс. 

"По пътя си да стана маркетолог се спрях през училището по право", разказва тя. "Да, писала съм за казуси и съм чела до 4 сутринта, за да мина успешно два изпита за прием в такива училища - във Флорида и Мисури", продължава Прайс. По думите й юридическите й познания са били нейно конкурентно предимство на фона на колегите й маркетолози. Заради правното си образование е можела да подхожда към нещата различно. "Правото ме научи как да провеждам продължителни изследвания, да се справям с обезсърчаващи задачи и да създавам множество аргументи - това всичкото са също и полезни инструменти за маркетинга със съдържание", посочва още тя. И съветва маркетолозите ако искат да развият своя ефективна стратегия, да имат предвид следните 5 съвети: 

Създавайте примамливи и интересни инстории. Това е част от работата на адвоката и юриста - чрез комуникация и компетентност да разрешава сложни проблеми, като предава истории на съдии и съдебно жури. Това, което мнозина не успяват да осъзнаят е, че страхотното разказване на истории не започва със самата история, а с питането на правилните въпроси. То започва с най-важното: да познаваш целевата си аудитория. Страхотните истории са фокусиране в разказване на хората това, което има отношение към тях и което би имало значение за тях. Разказвачите на истории или адвокатите използват всичките 5 човешки сетива , когато преценяват какво би било мнението на хората, застанали пред тях. 

Във всяка история влагайте описание на обстановката, в която се разказва случката, ясен финал с разрешаване на проблема и поука. 

Без значение дали става дума да се убежава съдебно жури или потребител да опита демо или пък да се присъедини към уебинар, все става дума за това да се даде на хората възможност да се доверят на разказващия или на бранда. Ето защо хубави истории работят добре. 

Разрешавайте реални проблеми. Професията на юриста не е да научи наизуст закона, а действително да го прилага. Адвокатите са особено добре тренирани да забелязват проблем. Това означава, че те търсят да го открият сред море от изговорена в разговори информация. 

Така че вместо да се фокусирате върху симптимите, които показват клиентите ви, потопете се по-надълбоко, за д аоткриете къде се коренят проблемите им. Какво ги кара да бъдат неспокойни? Какви са неизказаните им желания? 

И докато адвокатите разчитат на фактите, маркетолозите се различават от тях по това, че използват както количествени, така и качествени данни. От отзиви за продукти до отговори на потребители - научете какви са проблемите на хората. След това използвайте това познание, за да произвеждате съдържание. Правете е-книги, инфографики, публикации в блогове, предлагайте истински решения. Развийте набито око за дейтайлите и избягвайте отвличащите вниманието незначителни неща. 

Придържайте се към работни графици. Успешните юристи притежават безупречни организационни умения.

Предлагайте да се реши един и същи проблем по няколко различни начина. Подхождайте към проблемите от различни гледни точки.

Винаги се стремете да следвате етичния кодекс. Поддържайте високи професионални стандарти. Също както добрите адвокати. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ