Как рекламата да се сприятели с децата

Как рекламата да се сприятели с децата

Може  да не изкарват парите, но често имат решаващата дума как и къде да бъдат похарчени.

Децата имат водеща роля в това къде семейството ще реши да прекара уикенда, къде ще се храни, от кой тип градски забавления ще се възползва, кое е „тъпо” и кое „готино” и заслужава да се купи.

Стотици хиляди евро се изразходват от учениците всяка седмица. Тази аудитория е силно емоционална и рекламата, насочена към нея си заслужава. Кои са правилните подходи? MarketingAboiut дава няколко съвета:

    - Бъдете kid-friendly. Възприемайте децата като сериозни и надеждни клиенти. Не се дръжте снизходително. Кажете им в маркетинг съобщението, че оценявате това, че са наминали и би било чудесно, ако го направят отново. Изисквайте от служителите да се отнасят към децата като към платежоспособни клиенти. Рекламата от уста на уста остава най-силният канал при тази аудитория.

    - Влезте под кожата им, слезте на тяхното ниво. Представете си как едно дете възприема вашия магазин. Какво вижда, когато влезе в него? Таргетирайте рекламата към него, не към родителя. Сложете реклами на 1 метър височина. Поставете много картинки. Използвайте простичък, ежедневен език. Влкючете и малко тийнейджърски жаргон, ако се целите в клиенти, които скоро ще станат на 14. 

     - Те искат това, което виждат. Не е извинение, че нямате място в менюто, на стената, на листовките… Намерете! Можете да използвате и лепенки. Сложите до гишетата за разплащане на служителите ви знак от рода на „Децата казват!” или „Питай ме за някоя страхотна играчка!”. Търсете комуникация. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ