Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как рекламата да се сприятели с децата
Може да не изкарват парите, но често имат решаващата дума как и къде да бъдат похарчени.
Децата имат водеща роля в това къде семейството ще реши да прекара уикенда, къде ще се храни, от кой тип градски забавления ще се възползва, кое е „тъпо” и кое „готино” и заслужава да се купи.
Стотици хиляди евро се изразходват от учениците всяка седмица. Тази аудитория е силно емоционална и рекламата, насочена към нея си заслужава. Кои са правилните подходи? MarketingAboiut дава няколко съвета:
- Бъдете kid-friendly. Възприемайте децата като сериозни и надеждни клиенти. Не се дръжте снизходително. Кажете им в маркетинг съобщението, че оценявате това, че са наминали и би било чудесно, ако го направят отново. Изисквайте от служителите да се отнасят към децата като към платежоспособни клиенти. Рекламата от уста на уста остава най-силният канал при тази аудитория.
- Влезте под кожата им, слезте на тяхното ниво. Представете си как едно дете възприема вашия магазин. Какво вижда, когато влезе в него? Таргетирайте рекламата към него, не към родителя. Сложете реклами на 1 метър височина. Поставете много картинки. Използвайте простичък, ежедневен език. Влкючете и малко тийнейджърски жаргон, ако се целите в клиенти, които скоро ще станат на 14.
- Те искат това, което виждат. Не е извинение, че нямате място в менюто, на стената, на листовките… Намерете! Можете да използвате и лепенки. Сложите до гишетата за разплащане на служителите ви знак от рода на „Децата казват!” или „Питай ме за някоя страхотна играчка!”. Търсете комуникация.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Цитат на деня
Цитат на деня |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.