Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кой сега е във Facebook
Кой е във Facebook? Краткият отговор е „всички“, или над милиард души на планетата. Ето защо на компаниите и марките се препоръчва да го включват в маркетинг стратегиите си.
Актуални данни издават особеностите на най-голямата социална мрежа към днешна дата. Те потвърждават причината за влиянието на сайта и разкриват как са разпределени хората, които го използват.
Част от тях гласят, че Facebook остарява, посочва Business Insider. В сайта има отлив на тинейджъри. Младежите се пренасочват към Twitter и Instagram и особено към употребата им като приложения за смартфони и таблети.
67% от интернет потребителите в САЩ използват Facebook. На европейските пазари проникването е дори по-голямо. Във Великобритания, например, то е 82%.
Приложението Facebook остава най-популярното приложение на социална мрежа и едно от най-сваляните въобще. 66% от цялото споделяне чрез социални медии в телефоните на Apple iPhone стана чрез него.
29% от потребителите на Facebook се вписват в сайта от азиатски държави. Жените във Facebook имат лек превес. Броят им е малко по-голям от този на мъжете, но все пак присъствието на двата пола остава сравнително равно спрямо Pinterest, където потребителите са основно жени, и Google+, където са най-вече мъже.
Около 75% от американците, които използват интернет и имат образование от колеж, са във Facebook, твърди изследователският център „Пю”. 73% от хората в САЩ със среден годишен доход 75 000 долара са регистрирани във Facebook. За сравнение, 17% от тях са в Twitter, a 13% - в Pinterest.
Социалната мрежа остава запазена територия най-вече за потребителите във възрастовия диапазон между 18 и 29 години, следвани от по-големите от тях. Нараства броят на регистрираните между 45 и 54 години.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.