Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кралска особа стана лице на Gucci
Едно от очарователните лица на кралското семейство в Монако украси новата рекламна кампания на Gucci. Внучката на Грейс Кели и дъщеря на принцесата на Монако и Хановер Каролина, Шарлот Казираги, стана лице на италианската модна марка, съобщи „Дейли Мейл“.
Първата фотосесия с нея е заснета миналата седмица от фотографа Питър Линдбърг. В част от сесията младата Шартол показва таланта си в конната езда.
Членовете на кралските фамилии по света рядко се съгласяват да бъдат рекламни лица. Шарлот Казираги обаче прави жест заради приятелството си с творческия директор на Gucci Фрида Джиани.
Последната кралска особа, която участва в реклама преди нея, беше внучката на британската кралица Елизабет II Зара Филипс, която участва в кампания за серия модно облекло за конна езда на британската фирма Musto през 2010 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.