Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Краят на Черния петък в САЩ
Десетилетия наред в Америка има един специален ден, изпълнен с много вълнения и тълпи от клиенти - т.нар. Черен петък. В съвременната битова култура на САЩ това е деня след Деня на благодарността, обозначаващ началото на коледния пазар. На този ден обикновено се предлага намаление на цените на стоките и търсачите на изгодна сделка сред американците започват лудо пазаруване. Някои работодатели дори освобождават служителите си, за да могат да се впуснат в поход по магазините.
Цялата тази традиция в консуматорското общество на Америка обаче отмира, пише Business Insider. Много от супермагазините на САЩ като Target и Wallmart тази година за втори пореден път ще останат отворени в празничния Ден на благодарността. Освен това продавачите на дребно, които предлагат стоки и онлайн, оставят някои от най-добрите си промоции за „кибер понеделника“.
Има и няколко други фактора, които допринасят за края на Черния петък. Според Крейг Лароса – управител на консултантската фирма за дизайн и иновации Continuum, те са следните:
● Коледният сезон става все по-дълъг. Много продавачи започват промоции в ранния августТака до Черния петък голяма част от потенциалните клиенти вече са похарчили много от бюджета си за шопинг.
● Вече няма толкова голям недостиг на стоки. Това намалява инициативността на хората да останат будни посред нощ и да пазаруват. Търговците сега разполагат с инфраструктурата да доставят стоки навсякъде и хората могат да поръчват неща онлайн до домовете си, без всичките главоболия и блъсканица.
● Черният петък убива потребителското обслужване. Много магазини наемат временно неопитни продавачи. Някои от тях не са достатъчно добре подготвени да помогнат, с което създават повече затруднения вместо добро.
Според Лероса американската традиция с пазаруването в Черния петък в бъдеще може да отмре напълно. Тази година се очакват по-големи печалби от онлайн продажбите. Хората ценят все повече удобството на е-пазаруването.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.