Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг показателите, които вече не може да се пренебрегват
Големите обеми от данни (big data) са гореща тема в продажбите и маркетинг индустрията, която не е за подценяване. За малкия бизнес обаче те не означават почти нищо.
Как може една организация с малък мащаб на операциите да се възползва от тях? Всеки ръководител на такава или маркетолог, нает от нея, трябва да търси полезни за себе си показатели сред тях. 57% от маркетинг специалистите в САЩ, където браншът е много развит, например казват, че чувстват, че изпускат важна информация, която може да ги снабди с по-разбираем поглед върху клиента. Други 30% смятат, че сдобиването с такава информация е възможно, но не са сигурни какво изпускат от широката картина.
Обикновено става дума за следните показатели, които вече не може да се изпускат от поглед, защото са важни:
Имена. Може да звучи нелепо, но изненадващо голям брой компании не успяват да съберат имената на клиенти, с които контактуват в интернет. При много обстоятелства имената не са събирани, след като полетата, където трябва да се изписват редом до имейлите, не са отбелязани като задължителни за попълване. Оставени са по желание, защото се смята, че колкото повече време отнема попълването на онлайн формуляра, толкова по-малко поръчки/запитвания ще има. Въпреки че това е донякъде вярно, имената не са нещо, с което трябва да се прави компромис, когато става дума за събиране на маркетинг информация. Те помагат да се определят по-добре приоритетите в маркетинг комуникациите и да се изработват оферти за повече поръчки в дългосрочен план.
Брой прегледи на уеб страници. Щом разберете на кои точно страници в сайта ви потенциалните клиенти обръщат повече внимание и кое конкретно четат, ще можете да им предложите информация, която по-добре съответства на интересите им.
Наполовина попълнени формуляри за интернет поръчка. Щом видите къде са се отказали хората, ще можете да направите важни заключения.
Отчети за отворени имейл съобщения. Препоръка: Пишете различно. Имайки предвид сложността на съвременните програми за управление на имейл маркетинг е жалко, че толкова много фирми прилагат подхода „един размер пасва на всички” и изпращат на клиентите си абсолютно еднакви имейли. Клиентите трябва да бъдат разбити на групи по интереси и степен на реакция към имейл съобщенията на бранда. Те могат да бъдат клиенти, които не са отваряли нито едно ваше съобщение, клиенти, които са отваряли ваше съобщение, но не са кликвали на връзките към сайта ви нито веднъж, клиенти, които отварят всички съобщения от имейл маркетинга ви и такива, които са били активни, но вече не са. Както и такива, които купуват изпратените им по пощата оферти.
Присъствие в социалните медии. Много активности на потребителите – фенове и последователи в тях – трябва да бъдат считани за важен показател от потребителските данни, защото от него може да се направят множество важни изводи за темите и интересите на аудиторията на бизнеса.
От сп. Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.