Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг тенденциите на момента
Няколко тенденции в използването на медиите ще определят маркетинга тази година и ще оформят актуалните маркетинг стратегии, които работят.
През 2013 г. бизнесът ще представя рекламното си съобщение по-дигитално. В последните 5 години сме наблюдатели на масивен преход. По-рано фирмите влагаха парите си до голяма степен в билбордове, флайъри, телевизия и радио. Тези маркетинг канали все още са валидни. Но имат все по-малко влияние по отношение на провокирането на потенциалните клиенти към действие. Нови инструменти са на ход.
Потребителите се промениха. Искаме да се свързваме с компаниите, от които купуваме. Да имаме личен контакт с бизнеса. Да участваме в процеса на продажби, чувствайки се важни. Но и да чувстваме максимално, че преживяваме свободното си време.
Знаем къде да отидем и да потърсим информация, преди покупка. Не обичаме да ни прекъсват. Замислете се. Вече разполагаме с дигитално радио без реклами. Можем да записваме телевизионните предавания и да ги гледаме по-късно на малкия екран, без досадните рекламни блокове. Или в интернет. Вземаме решения за покупка на базата на това, което искаме да ни се рекламира.
Водещите примери за маркетинг, който разсейва и дразни потребителите, бяха страничните реклами във Facebook и Twitter. Това стана ясно. Хората в социалните медии не искат да бъдат атакувани. През 2013 г. ще видим повече маркетинг, основан на позволение за достъп. Ще се реализират специални тактики за свързване на страниците на различни сайтове в мрежата.
Няколко тенденции ще доминират модерния маркетинг пейзаж:
● Маркетинг чрез съдържание, публикувано в мрежата – в блогове, социални медии и сайтове, в които се поставят връзки към други страници. В тях информацията се доставя с по-малко натиск и съпротивление. Уменията за работа в социалните медии, SEO и пиарът в интернет ще навлязат в описанието на професионалните задължения на мнозина маркетинг специалисти.
● Ръст на употребата на смартфони и таблети. Още в навечерието й, тази година бе определяна като предстоящата "година на таблета". Очаква се, че 130 милиона таблет компютри ще бъдат продадени по света през 2013 г., по информация на сайта telecompaper.
● Интеграция на социалните медии. Управление на поведението на марките в тях. Технологиите и платформите за споделяне ще се вместят удобно в маркетинг микса. Това ще помогне да бъдат достигани повече потребители с рекламно съобщение в реално време.
● Търсене според местоположението. Все повече ще се развива маркетингът според локацията на човека, засечена от мобилното му устройство. Например от телефона. Все по-трудно става да се достигне до първи резултат в търсенето в интернет. Ключов фактор е, че сега търсачките използват информацията за мястото на компютърното устройство, когато определят какви резултати да представят. Ще станем свидетели на възход на маркетинга според локация, заради масовизирането на мобилните устройства. Повече потребители ще открият валидни резултати в Google Local, Bing Local и Yahoo Local.
От marketingabout.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.