Марките - все още подозрителни към социалните мрежи

Марките  - все още подозрителни към социалните мрежи

Едва 10% от компаниите считат активността в социалните мрежи за важна за лидерството на пазара и използват сайтовете като Facebook и Twitter за комуникация с потребителите.

Това сочат резултатите от проучване на Ketchum и Fedex, проведено сред 62 представителства на водещи марки във Великобритания, съобщава UTalkMarketing.

75 на сто от анкетираните компании твърдят, че се адаптират към бума на сайтовете за комуникация и въпреки повишените бюджети за дигитална реклама, все още се чувстват несигурни. 15% от участниците в проучването признават, че имат много слабо присъствие в социалните мрежи и рядко следят какво върши конкуренцията им в в тях.

Всичките 62 проучени компании на Острова имат поне една регистрация в сайт за споделяне на информация. Те отделят между 5 и 15% от рекламния си бюджет за реклама във Facebook.

От изводите на изследването става ясно, че автомобилният производител General Motors и чипсът Doritos на PepsiCo са за пример като марки, интегриращи в кампаниите си социалните мрежи по „начин, от който другите могат да се учат“.

General Motors са похвалени за разработването на онлайн портал за трениране на шофьори, чиито посещения са стимулирани от социалните мрежи.

Doritos на PepsiCo от своя страната се представя в интернет забележително добре, заради активността в организиран във Facebook конкурс, където потребителите трябва да познаят какъв е вкуса на чипса и да участват в създаването на 30-секундна реклама, която го популяризира.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ