Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Марките - все още подозрителни към социалните мрежи
Едва 10% от компаниите считат активността в социалните мрежи за важна за лидерството на пазара и използват сайтовете като Facebook и Twitter за комуникация с потребителите.
Това сочат резултатите от проучване на Ketchum и Fedex, проведено сред 62 представителства на водещи марки във Великобритания, съобщава UTalkMarketing.
75 на сто от анкетираните компании твърдят, че се адаптират към бума на сайтовете за комуникация и въпреки повишените бюджети за дигитална реклама, все още се чувстват несигурни. 15% от участниците в проучването признават, че имат много слабо присъствие в социалните мрежи и рядко следят какво върши конкуренцията им в в тях.
Всичките 62 проучени компании на Острова имат поне една регистрация в сайт за споделяне на информация. Те отделят между 5 и 15% от рекламния си бюджет за реклама във Facebook.
От изводите на изследването става ясно, че автомобилният производител General Motors и чипсът Doritos на PepsiCo са за пример като марки, интегриращи в кампаниите си социалните мрежи по „начин, от който другите могат да се учат“.
General Motors са похвалени за разработването на онлайн портал за трениране на шофьори, чиито посещения са стимулирани от социалните мрежи.
Doritos на PepsiCo от своя страната се представя в интернет забележително добре, заради активността в организиран във Facebook конкурс, където потребителите трябва да познаят какъв е вкуса на чипса и да участват в създаването на 30-секундна реклама, която го популяризира.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |OpenAI детронира SpaceX като най-ценната частна компания в света с оценка от 500 млрд. долара
Компании |Парламентът ще обсъди на първо четене изменения в Закона за държавния бюджет
Политика |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.