Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Марките - все още подозрителни към социалните мрежи
Едва 10% от компаниите считат активността в социалните мрежи за важна за лидерството на пазара и използват сайтовете като Facebook и Twitter за комуникация с потребителите.
Това сочат резултатите от проучване на Ketchum и Fedex, проведено сред 62 представителства на водещи марки във Великобритания, съобщава UTalkMarketing.
75 на сто от анкетираните компании твърдят, че се адаптират към бума на сайтовете за комуникация и въпреки повишените бюджети за дигитална реклама, все още се чувстват несигурни. 15% от участниците в проучването признават, че имат много слабо присъствие в социалните мрежи и рядко следят какво върши конкуренцията им в в тях.
Всичките 62 проучени компании на Острова имат поне една регистрация в сайт за споделяне на информация. Те отделят между 5 и 15% от рекламния си бюджет за реклама във Facebook.
От изводите на изследването става ясно, че автомобилният производител General Motors и чипсът Doritos на PepsiCo са за пример като марки, интегриращи в кампаниите си социалните мрежи по „начин, от който другите могат да се учат“.
General Motors са похвалени за разработването на онлайн портал за трениране на шофьори, чиито посещения са стимулирани от социалните мрежи.
Doritos на PepsiCo от своя страната се представя в интернет забележително добре, заради активността в организиран във Facebook конкурс, където потребителите трябва да познаят какъв е вкуса на чипса и да участват в създаването на 30-секундна реклама, която го популяризира.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Метрото няма да вози пътници по Линия 3 на 8 и 9 ноември
Общество |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.