Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мисията на логото
Често се случва голяма част от хората да бъркат брандирането на бизнеса с логото. Да напомня, двете не са едно и също. Логото е само парченце от брандинг стратегията. То е символ на бизнеса, който снабдява потребителите с инстинктивно, силно разпознаване на марката и на продукта или услугата, които се предлагат.
Преди да започне процеса на създаване на лого, всеки стартиращ бизнес трябва първо да разработи бранд стратегия. Защо? Логото е като малка реклама за компанията. Без стратегията зад него то може да разпространи невярно съобщение и в замяна дори да отслаби развитието на бизнеса. А в маркетинга е задължително посланието на бранда да бъде постоянно, за да се постигне разпознаваемост.
Как да разберете, че сте готови да преминете към процеса на създаване на лого за бизнеса?
- Мисията на логото е да представи ценностите и целите на компанията. Уверете се, че те са ясно определени преди да потърсите дизайнер. Бъдете сигурни в идеята, която разпространявате чрез вашия бранд, и след това асоциирайте логото с нея.
- Логото винаги трябва да отразява професионализъм и растеж, независимо колко е малка компанията.
- То трябва да изглежда универсално и не толкова да отговаря на времето, в което възниква компанията, колкото по-скоро да бъде подходящо за поява и употреба след години.
В обобщение може да се каже следното: Уверената и силна брандинг стратегия използва дизайна, за да комуникира съобщение, което привлича целевата публика на бизнеса. Това е съобщение, което внушава доверие в името и същевременно се разграничава от конкуренцията.
Ако настоящото лого на компанията не отговаря на тези изисквания са необходими усилия за промяна на дизайна му и репозициониране на бизнеса.
Лаура Лейк в сайта MarketingAbout
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.