Най-големите лого гафове

Най-големите лого гафове

Маркетолозите казват, че най-важният маркетинг инструмент е добрият дизайн на логото. То не само предоставя лесна за разпознаване идентичност на бранда, но също така комуникира на потребителя кой си ти всъщност. Затова всяка компания, която обмисля да създаде или закупи дизайн на лого, трябва да знае критериите, които трябва да се спазват при създаване на ефективно лого. Първото предимство на ефективното лого е, че може да грабне мигновено вниманието на потребителя. Въпреки това, ако успеете да спечелите вниманието на потребителя това не означава на всяка цена, че сте се справили добре. Винаги има възможност да съществува и някакъв скрит контекст, който по някаква причина не сте успели да забележете от пръв поглед.

Това е списък на най-лошите лога, които вероятно не са изглеждали така на създателите си.

Лого на младежката комисия към католическа църква

Това е реално лого, чийто дизайн е бил подготвен през 1973. То дори е спечелило награда.


Лого A-Style

Логото A-Style се ражда преди линията за облекла – дизайна е от 1989 и е маркетирано в Италия от 1999. Всъщност то е измислено от човек, който започнал да атакува италианските градове със стикери на жълт фон с A-Style логото, после преминало и в други градове като Маями, Москва, Лондон. Вестници и телевизии започнали да се интересуват от странните появи на логото и скоро след това компанията започнала да маркетира продуктите си под бранда A-Style.

Бюро на правителствена търговия

Бюрото на правителствената търговия е независима агенция към правителствената хазна. Понякога трябва просто да си отместиш погледа, за да видиш грешката.

Сателитна компания Mont-Sat

Сега вече знаете защо г-н Сателит изглежда толкова щастлив.

Педиатричен център Арлингтън

Като погледне човек това лого наистина се чуди дали това наистина е педиатричен център?!?

Pepsi

“Това е, което ми хрумва, когато видя някое от новите лога на Pepsi.”  
Погледнато от този ъгъл е наистина е забавно да видиш какво е направила безалкохолната напитка с корема на този човек.

Зъболекарска клиника - Clinica Dental

Locum

Лого на шведска комапния Locum за управление на недвижими имоти.

Институт за ориенталски изследвания

Школа за джаз танци за деца

CatWear – дамско облекло за независими жени

Аптека Kudawara

Kidsexchange – програма за обмен на деца

Лого на Олимпийските игри в Лондон 2012

Дизайнът на логото е на Уолф Олинс и струва забележителната сума от 400 000 британски паунда. Логото, обаче, бе посрещнато със смесени чувства, ако може така да се каже.

Бои Sherwin Williams

Очевидно компанията не придава голяма значимост на опазването на околната среда.

Източник:BoredPanda

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ