Най-запомнящите се нови продукти на 2014 г.

10. Swiffer Sweeper and Trap - уред за почистване на пода от боклук като пуканки. Отпадъците се вмъкват в пластмасов контейнер, който след това се почиства. Работи без електричество. 

Социалните мрежи променят начина, по който нучаваме за пазарните нововъведения. 

Тазгодишно изследване на най-запомнящите се продукти, предложени на пазара в САЩ (The Most Memorable New Product Launch) показва, че в страната Facebook вече е вторият най-влиятелен източник, откъдето хората научават за новите стоки и услуги на компаниите, след телевизията. 

Проучването е проведено за 13-а поредна година, съобщава Adweek. През 2014 г. то отбелязва голямо увеличение на значението на Facebook за внедряването на продукти. През 2009 г. едва 10% от анкетираните в него хора са посочвали, че са разбрали за нов продукт от социалната мрежа. Тази година, според данни от мненията на 1000 души през октомври, този процент се е увеличил до 29. Facebook се нарежда на второ място като маркетингов канал след всепроникващата телевизия, която е изключително влиятелна в Щатите. 68% от участниците в допитването са посочили че са разбрали за нов продукт от нейните реклами.

Кои бяха най-запомнящите се предложения на пазара? Adweek продължава със следните 10 примера. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака
Европа е на кръстопът между AI амбициите и целите за климата
Китай наложи санкции на американски отбранителни компании заради оръжейна сделка с Тайван
Доналд Тръмп: Зеленски няма нищо, докато аз не одобря плана
Тръмп разтърси световната търговия тази година. Известна несигурност се запазва и за 2026 г.
МВР: Не се доверявайте на предложения за „изгодна” обмяна на левове в евро