Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-лошите продуктови провали на всички времена VI
Имаш силен бранд. Разполагаш с добре развита дистрибуторска мрежа. Това обаче не е гаранция, че ще имаш успех с представянето на нов продукт.
Доказва го днешната история от поредицата с най-лошите продуктови провали на всички времена, съставена по сведения на американската корпорация от Делауеър 24/7 Wall. St. Нейните наблюдатели прегледали хиляди случаи на неуспешни продуктови представяния, направени от големите компании в САЩ от 1950 г. насам. Сред всички тях наблюдателите открояват като особено фрапиращ този на производителя на бира Adolph Coors, наред с останалите, за които ви разказваме в тази поредица.
През 1990 г. Adolph Coors, известна от десетилетия като доставчик на бира, представила на пазара и минерална вода със своето име. Продуктът се казвал Coors Rocky Mountain Sparkling Water. По това време годишните приходи на компанията били 1.8 млрд. долара.
По-рано Coors рекламирала бирата си като „ледено студено пиво, направено от планински ручей“. Така я промотирала от 1873 г. до 90-те години на 20 век. В отговор на тенденция за умрена консумация на алкохол в Америка и значителен растеж на сегмента с бутилирана вода, фирмата решила да започне да предлага и собствена линия вода за пиене – първата й неалкохолна напитка след сухия режим в САЩ между 1920 и 1933 г.
Въпреки че решението й било логично от гледна точка на това, че можела да се възползва от вече изградената си и развита мрежа за бутилиране и дистрибуция, брандът Coors не помогнал да се продава минералната вода. Продуктът имал твърде подобно име и слоган, като бирата Coors. Това объркало и дори озадачило клиентите. Уплашило много от тях.
Конкурентът на американския пазар Anheuser-Busch, производител на Budweiser, започнал да критикува Coors с времето за това, че преувеличава качествата на „водата от планински ручей“, с която се рекламирала. Anheuser-Busch твърдяла, че това е просто вода от щата Вирджиния. Продуктът се оказал неуспешен и Coors се отказала от търговската си марка бутилирана вода през 1997 г.
Още за най-големите продуктови провали в света, очаквайте в следващите епизоди!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.