Най-трогателните реклами 6

В този рекламен филм за "Дисни" агенция Leo Burnett, Чикаго, убеждава зрителите, че чудесата продължават да се случват, дори когато децата са пораснали; дори когато ежедневието е погълнало живота им и са попаднали във време, когато им се струва, че всичко е някак еднакво и обикновено.

Героите са съпруг и съпруга, родители, в леглото посред нощ. Тя се тревожи, защото чувства, че двамата се носят по течението. „Всичко, за което говорим вече, са сметките, работата, децата… Не ми говориш както преди”, казва героинята.

През 2001 г. топлото усещане и въздействието от този рекламен филм върху аудиторията бяха отличени от журито на Международния рекламен фестивал в Кан. 

Можете да го видите след този текст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ