Най-трогателните реклами 6


В този рекламен филм за "Дисни" агенция Leo Burnett, Чикаго, убеждава зрителите, че чудесата продължават да се случват, дори когато децата са пораснали; дори когато ежедневието е погълнало живота им и са попаднали във време, когато им се струва, че всичко е някак еднакво и обикновено.

Героите са съпруг и съпруга, родители, в леглото посред нощ. Тя се тревожи, защото чувства, че двамата се носят по течението. „Всичко, за което говорим вече, са сметките, работата, децата… Не ми говориш както преди”, казва героинята.

През 2001 г. топлото усещане и въздействието от този рекламен филм върху аудиторията бяха отличени от журито на Международния рекламен фестивал в Кан. 

Можете да го видите след този текст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас