Най-тъпите американски реклами за 2010 г.

Най-тъпите американски реклами за 2010 г.

Американската потребителска организация Consumers Union направи класация на най-лошите реклами в САЩ за 2010 г., като анкетира над 100 000 души.

На първо място с 30% се класира рекламата Wow! That's a low price! (Леле, на това му се вика евтино) на веригата магазини Staples, специализирана за офис оборудване.

Второ място зае рекламата на американската верига ресторанти за бързо хранене Quiznos, която не се хареса на 28%.

Трета с 19% е рекламата Mr.Opportunity на автомобилната компания Honda.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Министерството на здравеопазването дава препоръки за безопасно хранене през летните месеци
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Daily Mail: Крал Чарлз III и принц Хари се опитват да постигнат мир чрез помощниците си
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Дините поевтиняват, но останалите плодове поскъпват на борсите у нас