Най-тъпите американски реклами за 2010 г.

Най-тъпите американски реклами за 2010 г.

Американската потребителска организация Consumers Union направи класация на най-лошите реклами в САЩ за 2010 г., като анкетира над 100 000 души.

На първо място с 30% се класира рекламата Wow! That's a low price! (Леле, на това му се вика евтино) на веригата магазини Staples, специализирана за офис оборудване.

Второ място зае рекламата на американската верига ресторанти за бързо хранене Quiznos, която не се хареса на 28%.

Трета с 19% е рекламата Mr.Opportunity на автомобилната компания Honda.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов се оплака, че мнозинството е станало 120 депутати. Пеевски: Когато поискам, мога да стана премиер
Специалният пратеник за Украйна Кийт Келог е бил отстранен от всички преговори по искане на Кремъл
Офисът на Twitter в снимки
Джей Ди Ванс: Ще бъда „шокиран“, ако Тръмп премести ядрени оръжия в Полша
На днешната дата, 14 март. Световен ден на съня
Звездата Ръсел Кроу влиза в ролята на най-ефективния руски агент на ЦРУ в нов шпионски трилър
Не всяка работа е важна: Успешните стратегии за управление на времето
Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна