Най-тъпите американски реклами за 2010 г.

Най-тъпите американски реклами за 2010 г.

Американската потребителска организация Consumers Union направи класация на най-лошите реклами в САЩ за 2010 г., като анкетира над 100 000 души.

На първо място с 30% се класира рекламата Wow! That's a low price! (Леле, на това му се вика евтино) на веригата магазини Staples, специализирана за офис оборудване.

Второ място зае рекламата на американската верига ресторанти за бързо хранене Quiznos, която не се хареса на 28%.

Трета с 19% е рекламата Mr.Opportunity на автомобилната компания Honda.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България на протест: Десетки хиляди изпълниха центъра на София и големите градове (СНИМКИ)
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Полицията слага КПП-та на входовете към протеста в столицата
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Кая Калас: Ако се мисли за ограничаване на украинските въоръжени сили, трябва да се помисли и за руските
БНБ започна продажбата на стартови комплекти с евромонети
Как Испания преживя прехода от песети към евро и какви са поуките за България?