Най-тъпите американски реклами за 2010 г.

Най-тъпите американски реклами за 2010 г.

Американската потребителска организация Consumers Union направи класация на най-лошите реклами в САЩ за 2010 г., като анкетира над 100 000 души.

На първо място с 30% се класира рекламата Wow! That's a low price! (Леле, на това му се вика евтино) на веригата магазини Staples, специализирана за офис оборудване.

Второ място зае рекламата на американската верига ресторанти за бързо хранене Quiznos, която не се хареса на 28%.

Трета с 19% е рекламата Mr.Opportunity на автомобилната компания Honda.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Защо най-големият производител на течен шоколад поведе война срещу турските продавачи на лешници?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Обирът в Лувъра: Дело на дребни престъпници
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?