Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Невъзможният бриф
Да бъдат сближени двете страни на израелско-палестинския конфликт. Това бе основната цел на проекта „Невъзможният бриф“, иницииран от агенция BBR Saatchi & Saatchi, Израел със съдействието на мирния център на Шимон Перес. Криейтив директори от различни части на света се включиха в предизвикателството, за да покажат своята рекламна идея и свежата си перспектива за този деликатен, дълготраен проблем в международните отношения.
Победителят ще бъде обявен в началото на международния рекламен фестивал „Златен лъв“ в Кан, който стартира на 23 юни, четвъртък.
Британският сайт за маркетинг и реклама campaignlive.co.uk обаче представи предварително някои от идеите на рекламистите, които участват в надпреварата за споразумение с рекламодателите. Можете да ги видите тук.
Бриф 1: Състрадателно съпричастие
Агенция: Garwich BBDO, Перу. Илюстрация: Рубен Рош.
Идея на бъдещата кампания: Точно както в риалити шоу със скрита камера подставено лице ще се престори, че е в опасност, молейки минувачите за помощ. След като му помогнат, той ще даде флайър на хората, които са го направили. Флайърът ще покани „героят“ да помогне в ситуацията при ивицата Газа, молейки за писмена петиция в полза на мира между Израел и Палестина. След това хората от продукцията ще се покажат и представят пред него. Те ще поздравят минувача, за това, че е помогнал на две нации да направят първите си стъпки към мира.
Даниел Уайт. Илюстрация: Алон Брайър
Идея на кампанията: На оспорваната граница или територия да бъде построена фабрика. Тази фабрика ще събира на едно място жени от Палестина и Израел, които ще работят заедно, рамо до рамо. Заедно, те ще събират и произвеждат стоки за населението от двете страни на границата, а на опаковките ще пише “Made in Peace”. Защо във фабриката да работят само жени? Защото те са миролюбивата част от населението на планетата, която не разпалва политически спорове или война, но винаги носи товара на братята, съпрузите или децата им, изпратени да воюват. Парите от продукцията във фабриката могат да бъдат използвани за създаването на местен фонд, който ще развие земеделието или образованието.
Ричард Ценг/ Markham / Canada Illustration / Avi Katz
Идея: Да бъде изрисувана израелската държава на стена с реални лица на палестински деца. Да бъде изрисувана палестинската страна на стена с реални лица на израелски деца. Когато от едната страна извършат агресивни нападения и някое дете загине, едно от лицата на рисунката да бъде зачеркнато.
Мирна Ногейра, Бразилия
Илюстрация: Алис Гороховски
Идея: Да се създаде училище, където 50% от учениците са палестинци и 50% израелци. Училището да бъде построено по средата на зоната на конфликта и учителите да са от двете страни. Така толерантността в образованието може да послужи като лечение срещу непримиримата омраза.
Бриф 5: Музикални групи срещу войната
Хамед Сино/Лебанон
Илюстрация: Ювал Робичек
Идея: Млади, популярни музикални банди от двете страни да направят общ концерт. Хората обичат музиката, тя ги обединява. Може да бъде направена и обща песен срещу войната.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.