Нова рекламна стратегия – трайвъртайзинг

Предложението за пазаруване по този начин създаде опашка пред датския магазин. 

Магазин в столицата на Дания, Копенхаген, събира вниманието на онлайн медиите за маркетинг с нетипична рекламна стратегия. Той предложи на клиентите си да не плащат по традиционния метод на място, а по друг начин – с потребителски отзиви за стоките и малък членски внос.

В т.нар. Freemarket в града предложените продукти нямат цени, посочва Business Insider, цитирайки вестник „Копенхаген Пост“. Клиентите се регистрират онлайн и плащат само месечна такса от около 3,39 долара. След това избират от списък с продукти, предложен от магазина, и ги взимат безплатно от каса в него. Таксата, която плащат, им дава възможност да си изберат 10 продукта месечно плюс отстъпки и карти за подаръци, продавани от други търговци на дребно. За да се възползват от услугата обаче клиентите задължително трябва да посвещават от времето си като завършват и предоставят отзиви за продукти от магазина в конкретен срок - иначе ще им се начисли такса

Би Би Си отбелязва, че т.нар. трайвъртайзинг (tryvertising) или реклама с безплатно опитване на продукти и даване на отзив за тях (reviews), не е практика, която се случва за първи път в света.

Пренаситените от маркетингови съобщения клиенти в днешно време се изолират и дори се ядосват на рекламните спотовете по телевизията и другите медийни канали, на изскачащите и провокиращи погледа банерите в мрежата. Това прави трайвъртайзинга един различен начин да бъдат достигнати потребителите наистина, отбелязва Cutting Edge PR.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ