Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новата реклама на Facebook Home
Facebook рекламира в американския ТВ ефир новия си софтуер за смартфони Facebook Home.
Facebook Home е софтуерен интерфейс, който променя начина, по който изглежда операционната система (ОС) Android, обяснява Wired. Това не е съвсем традиционно приложение – има много повече възможности. Предлага се в САЩ първоначално само с новия телефон HTC First. Технологични наблюдатели в страната го определят като технология на границата между апликацията и операционната система. Назовават го “apperating system”.
Когато потребителят е в него, големи снимки служат за фон на екрана на телефона му, докато чете върху тях съобщенията си в социалната мрежа. Цялата система на употреба на Facebook от смартфона е различна в сравнение със съществуващите досега приложения. По-интерактивна е. Залага на снимките. С различен дизайн.
Малка иконка с профилната снимка на Facebook потребителя стои на дъното на екрана, когато Facebook Home работи. Тя може да се използва, за да се навигира с нея през телефона. Facebook Home е по-богато изживяване е от дърпането надолу с палец на news feed-а на сайта, твърдят от компанията.
Всички тези особености се рекламират от Facebook в новото видео, заснето с идеята да покаже, че „бизнес пътуването в самолета може да бъде много по-забавно” с използването на новата услуга за телефони на Facebook. Рекламата е на американската агенция Wieden + Keneddy. Тя събра разнопосочни мнения. Потребители я обвиниха в неадекватност, обяснявайки, че би трябвало да акцентира върху това с какво Facebook Home е различен от познатите приложения. Други коментираха, че ги е заинтригувала (както всичко въобще с етикета "Facebook").
Какво представлява Facebook Home, който скоро вероятно ще навлезе и у нас, както се случва с всички други нововъведения в технологиите, можете да разберете от материала на Wired тук.
Ето я и рекламата на приложението.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Goldman Sachs: Твърде рано е да се тревожим за балон в BigTech
Финанси |Правят е-регистър на всички актове с положен на тях държавен печат
Политика |Отпада изискването за писмен отказ за донорство на органи в здравноосигурителната книжка
България |150 десетокласници ще учат програмиране по национална програма на МОН
Общество |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.