Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новите тенденции в маркетинга на събития
Мислите, че флашмобът е нещо модерно? Той ужасно напомня на 2009 г., пише Inc.com.
В този сайт най-изявените умове в генерирането на нетрадиционни маркетинг идеи в САЩ се изявяват и споделят опита си. Те разказват за последните, модерни тенденции, свързани с маркетинга на събития. Например:
1. Създай лично събитие в събитието. Маркетинг специалистите сега опитват да се докоснат до отделния купувач на място и да го ангажират директно, както и да го обучат на нещо, свързано с продукта. Важното е да се установи контакт с него по качествен начин. Създават се ВИП събития в луксозни автомобили. Самото събитие се провежда в колите. Така е била организирана например кампания за американската марка слънчеви очила Ray Ban, озаглавена „Truth-or-Dare”. Вътре в превозните средства се е заснемало видео. Хората, поканени да се качат в тях, са били помолени да отговорят на някакъв въпрос с истината или да сторят нещо. Те са споделяли някои от големите си тайни. Танцували са на улицата. Накрая са им били подарени очила. Този вид събитие на терен не само се оказва много забавно за участниците в момента на провеждането му, но й по-късно видеото, което разказва за него, предизвиква интерес и става онлайн хит. Хората го споделят в социалните мрежи. Казват за него на приятелите си. Около самото видео се създава цяло интернет събитие. Защо работи? Участниците се включват на нясто, защото желаят да изпитат нови усещания, за които по-късно да споделят. Събитието им ги дава. Освен това всеки обича вниманието.
2. GPS-ът и проследяването на събитието в реално време. Локацията и определянето на местоположението отдавна са от голяма полза за маркетинга. Някой може да се включи на място, но друг може и да наблюдава в мрежата случващото се в момента. С други думи, вече не е задължително да си навън, на улицата, за да участваш в дадено събитие, което се провежда там. Можеш да се включиш в цяла друга общност (онлайн), която преживява междувременно случващото се. Тази връзка със събитието в реално време е нещо съвсем ново и ефектът й е голям.
3. Добави още едно измерение. Вече съществуват много технологии, които имат потенциала да играят ролята на трансформатор, но са доста невидими и неизвестни. Хората свикнаха с 3D технологията, прожекциите. Това, което експертите смятат за интересно в момента е добавената реалност. Определят я като страхотна технология, която може да се използва за демонстрации на живо в отворени пространства. Преди около 2 години тя се въприемаше като малко странна, налагана насила, защото е ефектна и малко в стила на филма „Специален доклад“ с Том Круз. QR кодовете обаче сега са доста по-широко разпространени. Те създадоха искра на естествена интерактивност. H&M и Samsung направиха много красиви събития чрез прожекции върху фасадите на сгради в Европа. Чрез тези способи се получава нещо различно от това, което хората смятат за традиционно събитие. Когато се получи красиво, естествено идва и публичното внимание. И освен това, когато се заснеме, събитието разполага с потенциала да започне да се разпространява онлайн, защото е много интересно за гледане.
4. Използвай социалните мрежи като канал за предаване на екслузивност. Голямата герила практика, модерна в момента, е свързана с това как да се използва Facebook по време на събитието чрез активност в социалната мрежа. Вижда се, че много марки окуражават хората да станат техни фенове в сайта на място. Преди беше по-сложно, защото трябваше да имаш компютър по време на събитието и да окуражаваш хората да се вписват директно в твоята машина. Сега можеш да предложиш веднага награда от компанията, премия, намаление или нещо друго, ако присъстващият „хареса“ на място страницата на компанията чрез смартфона си или таблета си. Това дава добавена стойност в реално време. „Незабавното харесване“ и сприятеляване става все по-популярно. Освен това се предлага и ексклузивен достъп до дадени услуги на вече същестуващите фенове, които са пристигнали на място. Формулата е следната: Промотираш събитието си във Facebook и казваш „ако дойдете и сте наши фенове ще получите ... (безплатно място за паркинг, фланелка, среща с известен диджей или нещо друго)“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.